Splošni pogoji

Povzetek za uporabnike

  • pred opravo nakupa si pozorno preberite naše splošne pogoje, saj predstavljajo zavezujočo pogodbo med vami in Fenzy. Sprejem teh pogojev je OBVEZEN za opravo nakupa.
  • Nikoli ne bomo zlorabili vaših osebnih podatkov. Obdelava osebnih podatkov je podrobneje opredeljena v naši politiki zasebnosti.
  • Nakupovanje v spletni trgovini Fenzy.si je na voljo vsem. 
  • Cena izdelkov je razvidna v postopku nakupa in vsebuje DDV; bodite pozorni na dodatne stroške, ki lahko nastanejo zaradi izbranega načina plačila in dostave. O stroških boste obveščeni pred potrditvijo naročila.
  • Pod določenimi pogoji imate možnost odstopa od pogodbe.
  • Dolžni ste spoštovati intelektualno lastnino Fenzy, kot opredeljeno v teh splošnih pogojih.

O upravljavcu spletnega mesta Fenzy.si (v nadaljevanju Fenzy)

Inteko d.o.o.
Slap 3E
5271 Vipava
Slovenija

DŠ: SI62410105
MŠ: 5316251000

Podjetje je vpisano v register pri okrožnem sodišču v Novi Gorici pod št.: SRG 2573/94, osnovni kapital: 11.483,25 EUR

Podjetje je davčni zavezanec.

Telefon: 05 364 30 00
E-mail: info@fenzy.si

 

Pogoji poslovanja in pravna obvestila

1 Splošno

  • Lastnik in upravljalec spletne trgovine www.fenzy.si je podjetje Inteko d.o.o. (v nadaljevanju Fenzy). Ponudnik in njegov naslov: Inteko d.o.o., Slap 3e, 5271 Vipava, Slovenija. Matična številka: 5316251000, Identifikacijska številka za DDV: SI62410105.
  • Ti pogoji poslovanja določajo poslovni odnos med Fenzy in stranko, ter določajo pravice in obveznosti strank pri naročanju izdelkov, ki so na voljo na spletnem naslovu www.fenzy.si. Ti splošni pogoji poslovanja predstavljajo veljavno pogodbo med Inteko d.o.o. in vami.
  • Prosimo vas, da te splošne pogoje pozorno preberete PREDEN opravite nakup na naši spletni strani.
  • Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
  • Obdelava osebnih podatkov, ki jo Fenzy izvaja, je podrobneje opredeljena v politiki zasebnosti in politiki uporabe piškotkov.

2 Uporabljeni izrazi

˝Fenzy˝ predstavlja podjetje Inteko d.o.o. Slap 3e, 5271 Vipava, Slovenija. Podjetje Inteko d.o.o. upravlja s spletno trgovino www.fenzy.si.

˝Spletna stran˝ je spletna stran, www.fenzy.si, ki je urejena s temi splošnimi pogoji poslovanja.

˝Kupec˝ je vsaka fizična oseba, ki opravi nakup v spletni trgovini.

3 Spletno naročanje in pogoji spletnega naročanja

Spletni nakup v spletni trgovini Fenzy lahko izvedete le, če se strinjate s temi splošnimi pogoji, pri čemer se je potrebno strinjati s pogoji v celoti. Delno strinjanje s pogoji ni možno.

S potrditvijo teh splošnih pogojev, potrjujete, da ste v celoti seznanjeni z njihovo vsebino, jo razumete in se z njo strinjate.

Ti splošni pogoji urejajo vse pravice in obveznosti med Fenzy in kupcem in predstavljajo pravno podlago za izvedbo naročila v spletni trgovini.

3.1 Nakupna pogodba

Nakupna pogodba je sklenjena, z oddajo naročila in sprejemom teh splošnih pogojev preko spletne strani www.fenzy.si. Nakupna pogodba se sklene v slovenskem jeziku in je shranjena pri podjetju. Lahko jo prejmete na pisno zahtevo. Pogodbo lahko stranka sklene le v slovenskem jeziku.

3.2 Cene

Vse cene so v EUR in vsebujejo 22% DDV.

Objavljene cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Za posamezne nakupe veljajo cene v trenutku oddaje naročila.

Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah ter napisanem besedilu. Za morebitne napake se vam vnaprej opravičujemo.

Popusti in druge akcije (v nadaljevanju promocije) se praviloma ne seštevajo, razen če je tako izrecno navedeno pri posameznem nakupu.

Promocije so omejene in veljajo do razprodaje zalog oz. do fiksnega datuma, ki ga določi Fenzy. Obdobje veljavnosti posamezne promocije je objavljeno ob sami promociji.

Kupec nima pravice zahtevati promocijske cene, če je obdobje preteklo oz. izdelka ni več na zalogi.

Strošek dostave je naveden v nakupovalni košarici pred potrditvijo naročila.

3.3 Načini plačila

Fenzy omogoča naslednje načine plačila:

  • s plačilno oziroma kreditno kartico (BA, Maestro, Eurocard/Mastercard, Visa),

  • s PayPal plačilom,

  • z nakazilom na račun upravitelja Fenzy.si – Inteko d.o.o. (na podlagi računa - samo na izrecno željo stranke),

  • s kodo dobroimetja,

  • po povzetju.

Z izbiro posameznega načina plačila so lahko povezani dodatni stroški. O nastanku takih stroškov bo Kupec izrecno obveščen v teku postopka nakupa na naši spletni strani.

Kupec jamči, da bo v celoti poravnal svoje obveznosti do Fenzy, skladno z načinom plačila in zapadlostjo obveznosti. Kupec izrecno potrjuje, da je seznanjen, da obveznost do Fenzy vključuje strošek naročenih izdelkov kot tudi strošek dostave in morebitne stroške, povezane z izbranim načinom plačila.

V primeru, da Kupec ne poravna svojih obveznosti v roku 30ih delovnih dni od zapadlosti obveznosti, si Fenzy pridržuje pravico uporabiti vsa pravna sredstva, ki jih ima na voljo, za izterjavo dolgovanega zneska.

Kupec je v primeru izterjave Fenzy dolžan povrniti tudi vse stroške, ki nastanejo s samo izterjavo.

3.4 Veljavnost ponudb

Ponudbe v spletni trgovini Fenzy.si so časovno in količinsko omejene.  Količine izdelkov na zalogi in predvideni roki dostave, objavljeni pri posamezni ponudbi in izdelkih, so informativni in se lahko spremenijo brez kakršnega koli predhodnega obvestila.

3.5 Potek naročila z obveznostjo plačila

Naročilo poteka na sledeči način:

  1. Na spletni strani www.fenzy.si se v  zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se uporabniku (po kliku na ikono) prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini le-ta dodal v nakupovalno košarico.

  2. Uporabnik izdelke doda v nakupovalno košarico s klikom na gumb "Dodaj v košarico". Pred tem mora izbrati barvo in velikost izdelka.

  3. Uporabnik lahko nato nadaljuje s pregledom izdelkov in v nakupovalno košarico doda še dodatne izdelke.

  4. Uporabnik sproži nakupni proces s klikom na povezavo za košarico in nato na gumb "Na blagajno".

  5. Uporabniku se prikaže košarica z izdelki v košarici, kjer lahko izdelke odstrani, spremeni njihovo količino (z + ali -), velikost, barvo ali doda izdelke.

  6. Uporabnik izpolni kontaktne podatke (ime, priimek, GSM, e-mail, naslov, pošta in poštna št.).

  7. V primeru, da želi uporabnik dostavo na drug naslov – izpolni polje "Želim dostavo na drug naslov", kamor vpiše (ime, priimek, naslov, poštna št.).

  8. Uporabnik izbere način plačila.

  9. Uporabnik vnese kodo za popust (če jo ima) in pritisne gumb "Uporabi".

  10. V zadnjem koraku uporabnik še enkrat pregleda podrobnosti naročila, vnese morebiten komentar k naročilu, se strinja s splošnimi pogoji in ga zaključi s klikom na gumb "Naročilo z obveznostjo plačila". V primeru pomanjkljivih podatkov, se uporabniku v polju z napako izpiše "obvezno polje" v rdeči barvi.

  11. Ko uporabnik klikne na gumb "Naročilo z obveznostjo plačila" sistem sprejme naročilo, ter uporabniku avtomatsko odpošlje elektronsko sporočilo - potrditev o sprejemu naročila, na uporabnikov posredovan elektronski naslov.

3.6 Veljavnost naročila

Naročilo je dokončno potrjeno in zaključeno, ko vam po oddaji spletnega naročila pošljemo e-mail potrditev naročila, na vaš e-mail naslov, ki ga boste določili ob izvedbi naročila. Do 15 minut po oddaji naročila lahko preko elektronske pošte na info@fenzy.si sporočite spremembo naročila ali preklic naročila. V kolikor je bilo obvestilo poslano v roku 15 min od oddaje naročila, bomo spremembo oz. preklic upoštevali. Sprememba ni mogoča, če novi izdelek ni na zalogi. Kupec se strinja, da se odobrena sprememba naročila šteje za novo naročilo, za katerega je dolžan poravnati vse stroške; to vključuje ceno izdelka, strošek dostave in načina plačila.

Predlog za spremembo naročila nam lahko na zgornji e-naslov podate tudi kasneje, pri tem se bomo potrudili, da vam spremembo naročila omogočimo, vendar pa vam ne moremo zagotoviti, da bo urejanje že oddanega naročila tudi v resnici mogoče.

Fenzy si pridržuje pravico, da spremembo naročila zavrne in ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi kupcu nastala zaradi takšne zavrnitve.

Kupec je seznanjen in se izrecno strinja, da je v primeru zavrnitve spremembe dolžan pravočasno in v celoti izpolniti obveznost prvotno oddanega naročila.

3.7 Dostava in prevzem blaga

Trudimo se, da vse naročene pošiljke hitro pripravimo in odpošljemo.

Fenzy si pridržuje pravico, da lahko v času od potrditve prejema naročila do izdaje blaga, v primeru da je v tem času prišlo do nepredvidenih težav, povezanih z dobavo, obvesti stranko o tem in takšno naročilo v skrajnem primeru tudi prekliče.

Blago bo dobavljeno z računom, služi kot davčni in tudi kot garancijski dokument. Na računu so specificirani vsi stroški v zvezi z nakupom in cena. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Strošek dostave ni vključen v ceno in se zaračunava ločeno. Strošek pakiranja in dostave blaga po RS znaša 3,90 EUR. Pri naročilu izdelkov nad 50 EUR, je dostava brezplačna.

Informacije o strošku dostave so kupcu na voljo v postopku nakupa, ki je opredeljen zgoraj.

Dostavo izvajajo dostavne službe, ki Kupcu tudi posredujejo okviren termin in čas dostave.

Dostavna služba za potrebe izvedbe dostave obdeluje osebne podatke Kupca in sme preveriti istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente). 

Fenzy kupca opozarja, da so roki dostave zgolj predvideni. Fenzy ne garantira, da bo blago odstavljeno v predvidenem roku. V primeru kakršnekoli škode, ki bi Kupcu lahko nastala zaradi dostave izven predvidenega roka, Fenzy ne prevzema nikakršne odgovornosti. Kupec je seznanjen in se izrecno strinja, da nima nikakršnih zahtevkov nasproti Fenzy s področja datuma dostave.

3.8 Odstop od pogodbe in vračilo izdelkov

Obrazec za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe

OPOZORILO: Možnost odstopa od pogodbe, opredeljena v tem poglavju, je na voljo samo potrošnikom; tj. fizičnim osebam, ki izdelke kupujejo za osebno rabo. Pravne osebe NIMAJO pravice do odstopa od pogodbe. Samostojni podjetniki ne predstavljajo fizične osebe; zanje veljajo enaka pravila kot za pravne osebe.

Pri odstopu od pogodbe ima potrošnik samo pravico do vračila denarja; ne pa tudi možnosti dobroimetja ali menjave izdelka.

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov, obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot). Potrošnik lahko za odstopno izjavo uporabi zgornji Obrazec za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe.

Potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe bremenijo samo stroški vračila blaga (priporočeno vračilo s priporočeno pošto in številko za sledenje), razen, če te stroške krije podjetje po predhodnem dogovoru ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek. Fenzy ne sprejema pošiljk z odkupnino, če tak način pošiljanja ni bil izrecno dogovorjen s Fenzy.

Potrošnik, ki je blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga je dolžan nemudoma vrniti (priporočeno vračilo s priporočeno pošto in številko za sledenje), vendar ne kasneje kot v 14 dneh po podaji odstopne izjave, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Fenzy vrne prejeto plačilo kupcu na njegov TRR ali na PayPal račun, slednje le v primeru, ko je bilo plačilo kupca opravljeno z uporabo PayPal računa. Vračila denarja se izvede le v državo iz katere je plačilo oz. nakazilo denarja bilo izvedeno. V primeru nakazil v države izven SEPA sistema se zaračunajo dodatni bančni stroški po ceniku uporabljene komercialne banke, ki jo uporablja Fenzy. V primeru, da stranka navede napačen naslov in/ali TRR, ter se vračilo kupnine zaradi napačno navedenega naslova/TRR-ja vrne Fenzy,  se ponovno nakazilo denarja zaračuna po ceniku komercialne banke katero uporablja Fenzy.

Fenzy si pridržuje pravico, da zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe.

Potrošniki lahko vrnejo izdelke na naslov ponudnika:

Inteko d.o.o.
Mirce 14
5270 Ajdovščina
Slovenija

3.9 Stvarna napaka

Kupec lahko zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki potrošnik poda tako da kontaktira Fenzy, pisno po pošti na sedež podjetja ali e-pošti na e-naslov: info@fenzy.si.

V vsakem primeru ima potrošnik pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Blago, ki ga stranka reklamira, je potrebno poslati na naslov:

Inteko d.o.o.
Mirce 14
5270 Ajdovščina
Slovenija

Fenzy ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po preteku dveh let od nakupa izdelka. Prav tako Fenzy ne odgovarja za napake, ki so posledica nepravilne oz. neustrezne rabe izdelka. Fenzy si pridržuje pravico do pregleda reklamiranega izdelka pred potrditvijo stvarne napake.

Potrošnik, ki uveljavlja stvarno napako ima pravico zahtevati, odpravo napake, sorazmerno vračilo kupnine, menjavo za nov (enak) izdelek ali vračilo celotne kupnine ob vračilu izdelka.

3.10 Koda

Koda za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Fenzy.si in je časovno omejena. Kodo dobite kot nov nakupovalec, prek e-obvestil, SMS obvestil ali drugih medijev. Koda je lahko izražena v obliki % popusta ali fiksnem znesku EUR. Kode za popust ni možno menjati za denar.

Koda dobroimetja

Koda dobroimetja je stranki izdana v primeru, ko stranka zahteva odstop od pogodbe in namesto vračila denarja na transakcijski račun izbere unikatno kodo dobroimetja v višini njenega nakupa oziroma dela nakupa. Stranka lahko kodo dobroimetja uporabi ob naslednjem nakupu ali več nakupih, če s prvim nakupom koda ni v celoti porabljena. Kodo dobroimetja se lahko menja za denar.

Kodo za popust ali kodo dobroimetja uporabite v nakupovalni košarici. V enem naročilu lahko uporabite le eno kodo za popust. Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila.

3.11 Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico,
  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka,
  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine,
  • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
  • obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnovo za davek).

Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • spreminja izbrani kraj dostave.
  • Pregleduje in potrjuje posamezne spremembe naročila. S končno potrditvijo kupec naročilo odda.
  • Fenzy pošlje potrditev o prejemu naročila na elektronski naslov kupca.

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika.

3.12 Omejitev odgovornosti

Fenzy se trudi po najboljših močeh zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub vsemu se lahko lastnosti izdelkov, cene ali roki dobave spremenijo, preden jih uspe popraviti na spletni strani. V takšnem primeru, bo kupec nemudoma obveščen in bo lahko sprejel nove pogoje, zamenjal izdelek ali odstopil od pogodbe.

Fenzy ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci spletne strani na socialna omrežja. Fenzy si pridržuje pravico, da izbriše iz svojega zidu na Facebook strani zapise, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Fenzy ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Fenzy si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Fenzy ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ne zagotavljamo točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.

V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in nas v razmerju z vami iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.

3.13 Pritožbe in spori

Fenzy spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije (v nadaljevanju zahtevek potrošnika) lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na: info@fenzy.si ali po klasični pošti na naslov:
Inteko d.o.o.
Mirce 14
5270 Ajdovščina

Fenzy si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Postopek obravnave zahtevka potrošnika je zaupen. V kolikor sporazumna rešitev spora ne bo mogoča je za spore pristojno sodišče v Ajdovščini.

3.14 Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Podjetje Inteko d.o.o. skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje Inteko d.o.o., ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

4 Intelektualna lastnina

Oznaka „Fenzy“ v svoji besedni in/ali grafični obliki označuje prodajalca in je predmet prodajalčevih avtorskih in intelektualnih pravic brez časovnih ali teritorialnih omejitev.

Vsa gradiva, vključno z besedilom, grafikami, slikami itd., ki so del spletnega mesta, se štejejo kot intelektualna lastnina Fenzy in kot taka zaščitena v skladu z zakonom o intelektualni lastnini in/ali avtorski pravici.

Z uporabo spletnega mesta uporabnik ne pridobi nobenih intelektualnih ali drugih pravic v zvezi z materiali iz zgornjih odstavkov.

Prepovedana je uporaba spletnega mesta na način, ki krši pravice Fenzy. Ponudnik storitev po seznanitvi s kršitvijo pravic intelektualne lastnine in/ali avtorske pravice sprejme ustrezne pravne ukrepe proti stranki kršiteljici in sproži vse postopke, predvidene v teh splošnih pogojih poslovanja.

Brez pisnega soglasja Fenzy je prepovedana kakršno koli distribucijo in/ali uporaba kakršnega koli elementa spletnega mesta, vključno z logotipom in samim imenom Fenzy. Uporabnik ne sme izbrisati, pokriti, preprečiti branja ali spreminjanja blagovnih znamk, obvestil o avtorskih pravicah ali drugih oznak v zvezi s pravicami intelektualne lastnine. Prav tako je prepovedano kopiranje, trgovina, distribucija, spreminjanje materialov ali ustvarjanje odvisnih del, ki temeljijo na materialu, ki je na voljo na spletnem mestu, brez predhodnega pisnega soglasja ponudnika storitev.

5 Končne določbe

Fenzy si pridržuje pravico do sprememb teh splošnih pogojev. Vsak dokument je označen z datumom začetka veljavnosti njegovih določb. Veljavna različica splošnih pogojev bo vedno na voljo na fenzy.si. Z nadaljevanjem uporabe spletnega mesta po spremembi splošnih pogojev se uporabnik strinja s spremenjenimi splošnimi pogoji.

Ti splošni pogoji so sestavljeni v slovenskem jeziku. Fenzy omogoča različne jezikovne različice teh splošnih pogojev, vendar je avtentična verzija le slovenska jezikovna različica. V primeru dvomov ali diskrepanc, prevlada besedilo in pomen slovenske verzije splošnih pogojev.

V kolikor bi se ugotovilo, da je katerakoli izmed določb teh splošnih pogojev (v celoti ali deloma) nezakonita, nična ali na kakršenkoli drug način neveljavna, se takšna določba šteje za izbrisano (deloma ali v celoti), preostanek splošnih pogojev pa ostane v veljavi.

Kupec jamči, da ima polno sposobnost za prevzem pravic in obveznosti, ki izhajajo iz teh splošnih pogojev in da za izvajanje vaših obveznosti iz teh splošnih pogojev ne potrebuje soglasja ali odobritve s strani katerekoli tretje osebe.

 

STRINJAM SE

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke).