Splošni pogoji

Povzetek za uporabnike

  • Nikoli ne bomo zlorabili vaših osebnih podatkov.
  • Nakupovanje v spletni trgovini Fenzy.si je na voljo vsem. 
  • Z vašim oddanim naročilom prejmemo vaše soglasje za kontaktiranje in obdelavo osebnih podatkov, katero se v primeru prenosa spletne trgovine Fenzy.si na novo pravno osebo, tudi prenese na novo pravno osebo.

Upravljalec spletnega mesta Fenzy.si

Inteko d.o.o.
Slap 3E
5271 Vipava
Slovenija

DŠ: SI62410105
MŠ: 5316251000

Podjetje je vpisano v register pri okrožnem sodišču v Novi Gorici pod št.: SRG 2573/94, osnovni kapital: 11.483,25 EUR

Telefon: 05 364 3000
Email: info@fenzy.si

Pogoji poslovanja in pravna obvestila

1. Splošno

  • Ti pogoji poslovanja določajo poslovni odnos med Fenzy.si in strankami , ter določajo pravice in obveznosti strank pri naročanju izdelkov, ki so na voljo na spletnem naslovu www.fenzy.si.
  • Upravljalec spletne trgovine Fenzy.si je podjetje Inteko d.o.o., s sedežem na naslovu Slap 3E, 5271 Vipava, Slovenija, z davčno številko SI62410105 in matično številko 5316251000 (v nadaljevanju Fenzy). Podjetje je zavezanec za DDV.
  • Fenzy zagotavlja, da ne bo nikoli in na noben način zlorabil osebnih podatkov, razkritih preko spletnega mesta www.fenzy.si.
  • Osebni podatki in kontaktne informacije uporabnikov spletnega mesta Fenzy.si ne bodo razkrite nobenim tretjim osebam, razen če to zahteva zakonodaja ali pa uporabnik za to poda soglasje (kot je nadalje opisano spodaj).
  • Z registracijo potrjujete, da ste prebrali Splošne pogoje kluba in se z njimi strinjate. V kolikor se s pogoji ne strinjate, vas pozivamo, da se v klub ne registirate oz. vpišete in da tudi prenehate z dostopanjem do spletnega mesta.

2. Email komuniciranje

  • Fenzy svojim članom večkrat tedensko, a ne več kot enkrat dnevno, pošilja obvestila o najnovejših prodajnih akcijah.
  • Hkrati boste prejemali tudi pomembna email transakcijska sporočila, kot so potrdilo naročila, obveščanje o vašem klubskem statusu, in druga pomembna sporočila, vezana na vaše spletno nakupovanje.
  • Od prejemanja sporočil se lahko kadarkoli odjavite s pomočjo povezave, ki je objavljena na dnu vsakega našega email sporočila.
  • Dodatno se lahko od prejemanja sporočil odjavite tako, da nam pošljete zahtevek na info@fenzy.si

3. Druge oblike komuniciranja

  • Z Uporabniki, ki na raznih lokacijah znotraj spletnega mesta vpišejo svoje dodatne kontaktne podatke, kot so fiksna telefonska številka, mobilna telefonska številka in naslov, lahko komuniciramo tudi z uporabo teh sredstev komuniciranja (telefon, SMS sporočila, pisno komuniciranje). Ob vsaki možnosti za vpis podatkov bo član posebej opozorjen glede načinov uporabe teh kontaktnih podatkov.
  • Uporabniki lahko kadarkoli prekličejo soglasje za kontaktiranje tako, da nam pošljejo zahtevek na info@fenzy.si

4. Politika varovanja zasebnosti

  • Spletna trgovina Fenzy.si ter njun upravljalec, podjetje Inteko d.o.o., s sedežem na naslovu Slap 3E, 5271 Vipava, Slovenija, z davčno številko SI62410105 in matično številko 5316251000 (v nadaljevanju Fenzy), vaše osebne podatke skrbno varuje.
  • Fenzy obdeluje osebne podatke v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Ur. l. št. 428/2002, kakor je vsakokrat spremenjen (Zakon o varstvu osebnih podatkov).
  • Podatki se zbirajo v imenu Fenzy, ki je kontrolor podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov.
  • Nikoli ne bomo na kakršen koli način zlorabili osebnih podatkov naših članov.

4.1 Zbiranje osebnih podatkov

Osebni podatek predstavlja katerikoli podatek (ime in priimek, email naslov, poštni naslov), ki se nanaša na določeno ali določljivo fizično osebo, torej posameznika, ne glede na oblikov, v kateri je izražen. Fenzy ne zbira vaših osebnih podatkov, v kolikor tega sami ne omogočite ob naročilu izdelkov, ali ob uporabi drugih funkcionalnosti spletnega mesta. Fenzy zbira in obdeluje sledeče osebne podatke:

  • Ob naročilu izdelkov v spletni trgovini: ime, priimek, naslov, fiksna telefonska številka, mobilna telefonska številka, email naslov.
  • Ob naročilu izdelkov preko telefona: ime, priimek, naslov, fiksna telefonska številka, mobilna telefonska številka, email naslov.
  • Vpisani uporabnik lahko na različnih mestih znotraj spletnega mesta Fenzy.si (v okviru anket in uporabe posameznih spletnih orodij) po lastni presoji in na lastno željo poda tudi dodatne osebne podatke, kot so rojstni datum, spol, starost, zakonski stan, telesne dimenzije uporabnika in osebne preference glede nakupovanja od Fenzy (želene znamke, želene kategorije izdelkov itd.).
  • Fenzy lahko za odgovarjanje na povpraševanja uporabnikov preko elektronske pošte, fizične pošte, telefona, spletnega klepeta in spletnih obrazcev, in za namene specifičnih naročil ali druge namene, navedene spodaj, o uporabnikih zbira tudi sledeče podatke: ime, priimek, rojstni datum, spol, email naslov, fizični naslov za dostavo, fiksna telefonska številka, mobilna telefonska števila, in tudi drugi metrični podatki, kot so telesne dimenzije uporabnika.

4.2 Namen obdelave osebnih podatkov

Fenzy osebne podatke obdeluje za sledeče namene (www.fenzy.si):

  • Vpis in prijava uporabnika na spletno mesto Fenzy.si, za zagotovitev dostopa do ponudb spletnega mesta, spletnega naročanja in vpogleda v osebni račun uporabnika.
  • Vodenje evidence vpisanih in/ali prijavljenih uporabnikov v klub za namene statistične, trženjske in druge analize in raziskave.
  • Sledenje vzorcev uporabe uporabnikov spletnega mesta, s pomočjo piškotkov, z nameni izboljšanja uporabniške izkušnje spletnega mesta (prilagoditve strukture spletnega mesta, prilagoditve rezultatov iskalnikov, prilagoditve izdelčnega portfelja, prilagoditve posebnih ponudb, prilagoditve vsebin spletnega mesta), in za namene statistične, trženjske in druge analize in raziskave.
  • Prilagajanje email komuniciranja in ponudb v spletni trgovini posameznim uporabnikom.
  • Redno pošiljanje email obvestil ali obvestil preko fizične pošte ali SMS sporočil o najnovejših prodajnih akcijah, kot tudi pošiljanje transakcijskih sporočil v zvezi z nakupi v spletni trgovini in tudi za pošiljanje člankov, katalogov, e-časopisov in e-knjig.
  • Opravljanje storitve spletne trgovine, torej za dostavo naročenih izdelkov in nudenje predprodajnih ter poprodajnih storitev.
  • Raziskovanje nakupnih navad uporabnikov s ciljem izboljševanja privlačnosti ponudb za uporabnike.
  • Izvajanje različnih promocijskih dejavnosti in nagradnih iger, v skladu z veljavno zakonodajo.

Zaposleni podjetja Inteko d.o.o. so po dolžnosti zavezani k spoštovanju vaših zaupnih podatkov in obvezani po sporazumu o zaupnosti.

4.3 Uporaba in razkritje osebnih podatkov tretjim osebam

  • Fenzy uporablja razkrite osebne podatke zgolj za namene, povezane z njegovimi poslovnimi dejavnostmi, kot je opisano zgoraj, v točki 6.2.
  • Zaposleni podjetja Inteko d.o.o. so po dolžnosti zavezani k spoštovanju vaših zaupnih podatkov in obvezani po sporazumu o zaupnosti.
  • Strinjate se, da lahko Fenzy v primeru prenosa lastništva spletne trgovine na novo pravno osebo hkrati s tem na to isto novo pravno osebo prenese tudi vaše osebne podatke,vaše soglasje za kontaktiranje in odgovornost za varovanje vaših osebnih podatkov.
  • Strinjate se, da lahko Fenzy omogoči dostop ali prenos osebnih podatkov povezanim podjetjem Fenzy v Evropski uniji za namene navedene v poglavju "Namen obdelave osebnih podatkov", vključno z opravljanjem in trženjem lastnih storitev teh podjetij.
  • Strinjate se, da se lahko vaši osebnih podatki hranijo in obdelujejo na strežnikih ter programski opremi Fenzy pogodbenih obdelovalcev osebnih podatkov (zgolj za namene obdelave osebnih podatkov, navedene zgoraj, in zgolj za namene nudenja storitev Fenzy.si) in Fenzy pogodbenih ponudnikov internetnih rešitev.
  • Strinjate se, da se lahko osebni podatki razkrijejo drugim osebam za omogočanje izvajanja storitev Fenzy.si za uporabnike za račun in v imenu Fenzy, kot npr. pošiljanje email sporočil, obdelovanje baze podatkov, dostava naročenih izdelkov, obdelava elektronskih plačil, obdelava zahtevkov za podporo, nudenje storitev klicnega centra in opravljanje drugih storitev za stranke. V tem primeru se bodo vaši osebni podatki uporabili le za neposredno izvedbo storitve za Fenzy, ne bodo pa se smele uporabiti za kakršenkoli drug namen.
  • Trenutno Fenzy sodeluje z naslednjimi obdelovalci podatkov: Spletna POSTAJA d.o.o., agencija kreativnih idej, Letališka cesta 33, 1000 Ljubljana, Slovenija.
  • Strinjajte se, da se lahko vaši osebni podatki razkrijejo tretjim osebam v povezavi s korporativnimi dejavnostmi, kot so združitev, prevzem, prodaja ali nakup poslovnih sredstev in drugo.
  • Z naročanjem izdelkov iz spletne trgovine Fenzy.si, se strinjate, da Fenzy ni potrebno izpolniti njegovih obveznosti o obveščanju po Zakonu o varstvu osebnih podatkov, ampak zadostuje objava zadevnih obvestil na njegovem spletnem mestu.

4.4 Zbiranje neosebnih podatkov

  • Kadarkoli dostopate na spletno mesto Fenzy.si, se splošni, neosebni podatki (predhodni spletni vir vašega obiska, število obiskov, čas obiska na spletnem mestu, obiskane podstrani znotraj spletnega mesta) samodejno beležijo (ne kot del prijave). Te informacije uporabljamo za merjenje obiskanosti in uporabnosti spletnega mesta Fenzy.si in izboljševanje vsebin in uporabnosti.
  • Uporabniki lahko kadarkoli preprečijo zbiranje tovrstnih neosebnih podatkov preko piškotkov z uporabo ustreznih nastavitev v svojih spletnih brskalnikih, s katerimi lahko spletnemu mestu Fenzy.si preprečijo nalaganje piškotkov na njihov brskalnik.
  • Za vpisane uporabnike Fenzy sledi njihove interakcije na spletnem mestu Fenzy.si, za uporabnike, ki so izvedli nakup, pa tudi zgodovino vseh nakupov v okviru Fenzy.
  • Ko do spletnega mesta Fenzy.si dostopate kot neregistrirani oz. nevpisani uporabnik, se ravno tako uporablja več zunanjih storitev beleženja aktivnosti uporabnikov na spletnem mestu, kot npr. Google Analytics, Iprom AdServer in drugi, ki delujejo tako, da na uporabnikov računalnik namestijo piškotek. Te storitve nikoli ne beležijo osebnih podatkov, temveč zgolj neosebne podatke, s katerimi ni mogoče identificirati posameznika. Uporabljajo se za sledenje vzorcev uporabe spletnega mesta in merjenje uspešnosti internetnih oglasnih in komunikacijskih aktivnosti. Uporabniki oz. obiskovalci lahko kadarkoli preprečijo zbiranje tovrstnih neosebnih podatkov preko piškotkov z uporabo ustreznih nastavitev v svojih spletnih brskalnikih, s katerimi lahko spletnemu mestu Fenzy.si preprečijo nalaganje piškotkov na njihov brskalnik.

4.5 Piškotki

Piškotki so neopazne datoteke, ki so začasno shranjene na vašem računalniku in našemu spletnemu mestu omogočajo prepoznavanje vašega računalnika ob naslednjem obsku spletnega mesta Fenzy.si. Fenzy uporablja piškotke le za zbiranje informacij, ki zadevajo uporabo našega spletnega mesta.

4.6 Mladoletne osebe

Fenzy vsem staršem in skrbnikom priporoča, da svoje otroke podučijo o varnem in odgovornem ravnanju z osebnimi podatki na internetu. Mladoletne osebe ne bi smele vpisovati kakršnekoli osebne podatke na spletno mesto Fenzy.si brez dovoljenja staršev ali skrbnikov.

4.7 Povezave do drugih spletnih mest

Splošni pogoji Fenzy se nanašajo le na spletno mesto Fenzy.si in vse podstrani Fenzy.si v Republiki Sloveniji. Spletno mesto lahko vsebuje povezave do drugih spletnih mest, s katerimi Fenzy ne upravlja, in za katera ti splošni pogoji ne veljajo. Ko zapuščate spletno mesto Fenzy.me si preberite izjavo o varovanju osebnih podatkov vsakega spletnega mesta, ki zbira osebne podatke. Fenzy ne odgovarja za vsebino ali početje spletnih mest, ki niso pod našim neposrednim nadzorom.

4.8 Kontakt za politiko varovanja zasebnosti

Inteko d.o.o.
Slap 3E
5271 Vipava
Slovenija

Telefon: 05 364 3000
Email: info@fenzy.si

4.9 Obveščenost

V primeru vaše zahteve na zgoraj navedeni naslov ali email naslov vas bomo nemudoma obvestili, pisno in v skladu z veljavno zakonodajo, kateri vaši osebni podatki, če sploh kateri, so bili zbrani med uporabo spletnega mesta Fenzy.si.

4.10 Obvestilo o spremembah

Uporabniki bodo obveščeni o kakršnihkoli spremembah teh Splošnih pogojev na spletnem mestu Fenzy.si. Z uporabo spletnega mesta Fenzy.si se uporabnik po obvestilu o spremembah v celoti strinja s spremembami, vsebovanimi v dejanski različici Splošnih pogojev.

Zadnja sprememba: 19/04/2018

5. O spletnem naročanju in pogoji spletnega naročanja

  • Z izvedbo naročila v spletni trgovini Fenzy.si se strinjajte s temi pogoji poslovanja, ki tvorijo sestavni del pogodbenega razmerja med stranko in Fenzy (Inteko d.o.o., Slap 3E, 5271 Vipava, Slovenija; v nadaljevanju Fenzy), ki je nastalo zaradi dobave blaga stranki s strani Fenzy in hkrati zaradi prevzema in plačila blaga s strani stranke.
  • Z oddajo naročila v spletni trgovini Fenzy.si se v celoti strinjate s temi pogoji in jih sprejemate.
  • V spletni trgovini Fenzy.me dostopate do ponudb in naročate blago. Ponudba blaga je na voljo le fizičnim osebam.

5.1 Nakupna pogodba

Nakupna pogodba je sklenjena, ko stranka dejansko prevzame in plača naročeno blago. Nakupna pogodba se sklene v slovenskem jeziku in je shranjena pri podjetju in jo lahko prejmete na pisno zahtevo.

5.2 Cene Vse cene so v evrih in že vsebujejo DDV. Strošek dostave je naveden v nakupni košarici, pred dokončno potrditvijo naročila.

  • V spletni trgovini sta navedeni dve ceni, in sicer:
    • Redna cena je cena, katero mora plačati uporabnik. Pri izdelkih, kateri imajo znižane cene, pa je redna cena prečrtana.
    • Vaša cena: dejanska cena, ki tudi velja kot prodajna cena ob nakupu preko Fenzy.si.
  • Objavljene cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Za posamezne nakupe veljajo cene v trenutku oddaje naročila.
  • Prodajna cena izdelka in rok dostave veljata v trenutku dokončne potrditve naročila preko elektronske pošte, poslane na uporabnikov email naslov, vnešen tekom vpisa v klub, po izvedbi naročila v spletni trgovini. V primeru spremembe dostavnega roka ali v primeru nezmožnosti dostave izdelkov vas bomo o tem pravočasno obvestili preko elektronske pošte.
  • Strošek dostave je naveden v nakupovalni košarici pred potrditvijo naročila.

5.3 Veljavnost ponudb

Ponudbe v spletni trgovini Fenzy.si so časovno in količinsko omejene.  Količine izdelkov na zalogi in predvideni roki dostave, objavljeni pri posamezni ponudbi in izdelkih, so informativne in se lahko spremenijo brez kakršnega koli predhodnega obvestila.

5.4 Veljavnost naročila

Naročilo je dokončno potrjeno in zaključeno, ko vam po oddaji spletnega naročila pošljemo email potrditev naročila, na vaš članski email naslov oz. na email naslov, ki ga boste določili ob izvedbi naročila. Do 15 minut po oddaji naročila lahko preko elektronske pošte ali telefona sporočite spremembo naročila ali odstop od naročila.

5.5 Dostava blaga in prevzem, ter plačilo blaga

  • Strošek pakiranja in dostave blaga po RS znaša 3,90 EUR.
  • Blago bo dobavljeno z računom, ki bo služil kot davčni in tudi kot garancijski dokument.
  • Naročeno blago bo dostavljeno v roku, ki je naveden pri vsaki posamezni ponudbi.
  • Fenzy si pridržuje pravico, da lahko v času od potrditve prejema naročila do izdaje blaga, v primeru da želeno blago ni na voljo, ali da je v tem času prišlo do nepredvidenih težav, povezanih z dobavo, obvesti stranko o tem in takšno naročilo tudi prekliče.
  • Plačilo ob prevzemu:
             a.)  Plačilo ob prevzemu - GLS:    

 Priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave.V primeru, da ne želite, da vam izdelek dostavimo na vaš naslov pa si lahko na spletnem mestu GLS Slovenia izberete tudi GLS Paketno trgovino ali GLS Paketomat, kjer lahko paket prevzamete sami (poštno ležeče). V polje s podatki za dostavo je potrebno zgolj napisati vaše ime in priimek, ter naslov izbrane GLS Paketne trgovine ali GLS Paketomata.

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi). Po vaši želji se lahko z GLS Slovenia dogovorite tudi za dostavo paketa v vam najbližjo Paketno trgovino ali najbližji Paketomat, kjer lahko paket prevzamete sami.

Seznam Paketnih trgovin in Paketomatov se nahaja na spodnji povezavi: Lokacije Paketnih trgovin in Paketomatov.

             b.)  Plačilo ob prevzemu - Pošta Slovenije: 
                             Pri plačilu z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju), Pošta Slovenije kupcu ob prevzemu paketa zaračuna še provizijo za vplačilo kupnine in sicer 1,05 € na odkupnino v vrednosti do 98,00 €, 1,07% od                                    odkupnine v vrednosti do 501,00 € in 5,36 € od odkupnine v vrednosti nad 501,00 €.
  • - z direktni nakazilom na TR upravitelja portala Fenzy.si – Inteko doo (na podlagi računa - samo na izrecno željo stranke)

  •  s plačilom PayPal

  • s plačilno oziroma kreditno kartico (BA, Maestro, Eurocard/Mastercard, Visa)

  • Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente).
  • Paketi do teže 250g se dostavljajo s Pošto Slovenije, paketi težji od 250g, se dostavijo z dostavno službo GLS

5.6 Možnost spremembe naročila

Vse želene spremembe v povezavi z oddanim naročilom lahko sporočite na email naslov info@fenzy.si Pri tem se bomo potrudili, da vam spremembo naročila omogočimo, vendar pa vam ne moremo zagotoviti, da bo urejanje že oddanega naročila tudi v resnici mogoče.

5.7 Odstop od pogodbe in vračilo izdelkov

Obrazec za vračilo/zamenjavo izdelkov.pdf

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot).  Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeto plačilo kupcu na njegov TRR ali pa na Paypal račun ampak le v primeru, ko je bilo plačilo kupca napravljeno z uporabo Paypal računa. 

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.

Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.

Uporabniki vrnejo izdelke po priporočeni pošti, na naslov ponudnika:

Inteko d.o.o.
Ustje 86
5270 Adjovščina
Slovenija

5.8 Odgovornost za neizpolnjevanje obveznosti

Fenzy ne odgovarja za izgubo, škodo ali stroške, ki bi nastali posredno ali neposredno zaradi kakršnegakoli neizpolnjevanja ali zamude pri izpolnjevanju obveznosti, do česar bi lahko šrilo zaradi dogodka ali okoliščin izven nadzora Fenzy, vključno z višjo silo, pomanjkanju opreme ali podobno, vendar ne omejeno zgolj na to,

5.9 Vsebine na spletnem mestu

Vse informacije in podatki, objavljeni na spletnem mestu Fenzy.si, kot npr. fotografije izdelkov, opisi in podatki za izdelke, in opisi znamk, so približni. Fotografije izdelkov so simbolične. Fenzy si pridržuje pravico spremembe navedenih elementov brez obveznosti obveščanja strank.

5.10 Garancija

  • Fenzy omogoča 2-letno garancijo za prozivodne napake na vsem prodanem blagu. Račun se uporablja kot dokaz za uveljavljanje garancije, garancijski rok pa začne teči z datumom prevzema blaga.
  • Fenzy odgovarja za napake na izdelku, stranka pa se obvezuje, da bo takoj uveljavila garancijski zahtevek proti Fenzy.
  • Stranka se obvezuje, da bo izdelek pregledala takoj ob prevzemu. Če tega ne stori, lahko uveljavi garancijski zahtevek le, če lahko dokaze, da je imel izdelek napake v času prevzema s strani stranke.
  • Stranka ni upravičena do uveljavitve garancijskega zahtevka v primeru, da ob uveljavljanju garancije ni dostavila računa in izdelkov; da takoj ob prevzemu izdelka ni obvestila Fenzy o vidnih napakah na izdelku; v primeru potega garancijskega roka; v primeru lastne povzročitve poškodbe na izdelku; v primeru uporabe izdelka izven navedenih pogojev za uporabo izdelka.
  • Fenzy lahko garancijski zahtevek obravnava tako, da ali popravi izdelek in ga popravljenega vrne stranki, ali stranki zamenja izdelek, ali pa ji vrne kupnino za izdelek.

Blago, ki ga želi stranka reklamirati, je potrebno poslati na sledeči naslov:

Inteko d.o.o.
Ustje 86
5270 Adjovščina
Slovenija

Napaka je stvarna:

1.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3.     če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4.     če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

 odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca  

5.11 Potek naročila 

Naročilo poteka na sledeči način:

  1. Uporabnik izdelek iz predstavitvene podstrani izdelka doda v nakupovalno košarico s klikom na gumb "Dodaj v košarico".
  2. Uporabnik lahko nato nadaljuje s pregledom izdelkov in v nakupovalno košarico doda še dodatne izdelke.
  3. Uporabnik sproži nakupni proces s klikom na povezavo za košarico in nato na gumb "Kupi sedaj".
  4. Uporabniku se prikaže košarica z izdelki v košarici, kjer lahko izdelke tudi odstrani, spremeni njihovo količino oz. doda dodatne izdelke. Na vrhu košarice ima uporabnik vnesti kodo za popust oziroma brezplačno dostavo, v kolikor tako kodo ima jo vnese, ter klikne na gumb uporabo. 
  5. V naslednjem koraku uporabnik izbere način plačila naročila, ter vnese podatke za dostavo oz. popravi že vnešene podatke za dostavo, se strinja s splošnimi pogoji, ter vnese morebiten komentar k naročilu
  6. V zadnjem koraku uporabnik še enkrat pregleda podrobnosti naročila in ga zaključi s klikom na gumb "Kupi sedaj".
  7. Ko uporabnik klikne na gumb "Kupi sedaj" sistem sprejme naročilo, ter uporabniku avtomatsko odpošlje elektronsko sporočilo - potrditev o sprejemu naročila, na uporabnikov elektronski naslov.

5.12.  Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico
  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka
  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine
  • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
  • obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnovo za davek)

Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • spreminja izbrani kraj dostave
  •  pregleduje in potrjuje posamezne spremembe naročila. S končno potrditvijo kupec naročilo odda
  • Družba Inteko doo. pošlje potrditev o prejemu naročila na elektronski naslov kupca

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika.

5.13. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@fenzy.si ali po klasični pošti na naslov:

Inteko d.o.o.
Ustje 86
5270 Adjovščina
Slovenija

Ponudnik mora v petih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Pristojnost sodišča se presoja po kraju, v katerem ima potrošnik svoje bivališče.

5.14. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

 Podjetje Inteko d.o.o. skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).

Podjetje Inteko d.o.o. ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Zadnja sprememba: 02/10/2018

 

STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke).