Če potrebujete pomoč, nam pišite na: info@fenzy.si

Košarica0

Košarica


Št. produktov: 0

Obljubljamo, da se bomo za vaše zadovoljstvo potrudili. Če z izdelkom niste zadovoljni, ga lahko vrnete v roku 14 dni od prejema. Plačate lahko po povzetju, preko sistema PayPal ali s kreditno kartico.

Splošni pogoji

Povzetek za uporabnike

  • Pred nakupom si pozorno preberite naše splošne pogoje, saj predstavljajo zavezujočo pogodbo med vami in spletno trgovino Fenzy. Sprejem teh pogojev je OBVEZEN za opravo nakupa.
  • Z vašimi osebnimi podatki, pridobljenimi za namen oprave spletnega nakupa, bomo ravnali skladno z obstoječo zakonodajo. Obdelava osebnih podatkov je podrobneje opredeljena v naši politiki zasebnosti.
  • Nakupovanje v spletni trgovini Fenzy.si je na voljo fizičnim in pravnim osebam.
  • Cene izdelkov so razvidne na spletni strani in v postopku nakupa in vsebujejo DDV; pri tem pa bodite pozorni na dodatne stroške, ki lahko nastanejo zaradi izbranega načina plačila in dostave. O stroških boste obveščeni pred potrditvijo naročila.
  • Pod določenimi pogoji imate možnost odstopa od pogodbe.
  • Dolžni ste spoštovati intelektualno lastnino Fenzy, kot opredeljeno v teh splošnih pogojih.

1. O upravljavcu spletnega mesta Fenzy.si (v nadaljevanju Fenzy)

Upravljavec spletnega mesta Fenzy.si je podjetje

Inteko d.o.o.
Slap 3E
5271 Vipava
Slovenija

DŠ: SI62410105
MŠ: 5316251000

Podjetje je vpisano v register pri okrožnem sodišču v Novi Gorici pod št.: SRG 2573/94, osnovni kapital: 11.483,25 EUR
Podjetje je davčni zavezanec.

Telefon: 05 364 30 00
Email: info@fenzy.si

 

Pogoji poslovanja in pravna obvestila

1. Splošno

  • Lastnik in upravljavec spletne trgovine www.fenzy.si je podjetje Inteko d.o.o. (v nadaljevanju Fenzy).
  • Ti pogoji poslovanja določajo poslovni odnos med Fenzy in stranko, ter določajo pravice in obveznosti strank pri naročanju izdelkov, ki so na voljo na spletnem naslovu www.fenzy.si. Ti splošni pogoji poslovanja predstavljajo vsebino pogodbe med Inteko d.o.o. in kupcem.
  • Prosimo vas, da splošne pogoje pozorno preberete, PREDEN opravite nakup na naši spletni strani.
  • Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost s splošnimi pogoji poslovanja in politiko varstva osebnih podatkov.
  • Obdelava osebnih podatkov, ki jo Fenzy izvaja, je podrobneje opredeljena v politiki zasebnosti in politiki uporabe piškotkov.
2. Uporabljeni izrazi
˝Spletna stran˝ je spletna stran www.fenzy.si, ki je urejena s temi splošnimi pogoji poslovanja.
˝Kupec˝ je vsaka fizična ali pravna oseba, ki opravi nakup v spletni trgovini.
3. Spletno naročanje in pogoji spletnega naročanja
Spletni nakup v spletni trgovini Fenzy lahko kupec izvede le, če se v celoti strinja s temi splošnimi pogoji. Delno strinjanje s pogoji ni možno.
S potrditvijo splošnih pogojev, kupec potrjuje, da je v celoti seznanjen z njihovo vsebino, jo razume in se z njo strinja.

Splošni pogoji urejajo vse pravice in obveznosti med Fenzy in kupcem in predstavljajo pravno podlago za izvedbo naročila v spletni trgovini.
3.1. Kupoprodajna pogodba
Kupoprodajna pogodba med Fenzy in kupcem je sklenjena, ko kupec sprejme splošne pogoje preko spletne strani www.fenzy.si ter odda naročilo blaga in ko Fenzy potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Fenzy kot za kupca. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto ali zavrnjeno.
3.2. Cene
Vse cene izdelkov v spletni trgovini so označene v EUR in vsebujejo 22% DDV, ter ne vsebujejo stroškov dostave.

Vse cene izdelkov veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Cena, ki je navedena ob posameznem izdelku, je v času potrditve naročila končna prodajna cena izdelka in se po potrditvi naročila ne more spremeniti.

Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah ter napisanem besedilu. Za morebitne napake se vam vnaprej opravičujemo.

Popusti in druge akcije (v nadaljevanju promocije) se praviloma ne seštevajo, razen če je tako izrecno navedeno pri posameznem nakupu.

Promocije so omejene in veljajo do razprodaje zalog oz. do fiksnega datuma, ki ga določi Fenzy. Obdobje veljavnosti posamezne promocije je objavljeno ob sami promociji.

Kupec nima pravice zahtevati promocijske cene, če je obdobje promocije preteklo oz. izdelka ni več na zalogi.

Strošek dostave je naveden v nakupovalni košarici pred potrditvijo naročila.

Za kupca se šteje oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
3.3 Načini plačila
Fenzy omogoča naslednje načine plačila:
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (BA, Maestro, Eurocard/Mastercard, Visa),
  • s PayPal,
  • z nakazilom na račun upravitelja Fenzy.si – Inteko d.o.o. (na podlagi predračuna - samo na izrecno željo stranke),
  • s kodo dobroimetja,
  • po povzetju.
Z izbiro posameznega načina plačila so lahko povezani dodatni stroški. O nastanku takih stroškov bo kupec izrecno obveščen v teku postopka nakupa. Kupec jamči, da bo v celoti poravnal svoje obveznosti do Fenzy, skladno z načinom plačila in zapadlostjo obveznosti. Kupec izrecno potrjuje, da je seznanjen, da obveznost do Fenzy vključuje strošek naročenih izdelkov kot tudi strošek dostave in morebitne stroške, povezane z izbranim načinom plačila.

V primeru, da kupec ne poravna svojih obveznosti v roku 30 delovnih dni od zapadlosti obveznosti, si Fenzy pridržuje pravico uporabiti vsa pravna sredstva, ki jih ima na voljo, za izterjavo dolgovanega zneska.

Kupec je v primeru izterjave Fenzy dolžan povrniti tudi vse stroške, ki nastanejo z njo.
3.4 Veljavnost ponudb
Ponudbe v spletni trgovini Fenzy.si so časovno in količinsko omejene. Količine izdelkov na zalogi in predvideni roki dostave, objavljeni pri posamezni ponudbi in izdelkih, so informativni in se lahko spremenijo brez kakršnega koli predhodnega obvestila.
3.5 Postopek nakupa
Nakup poteka na sledeči način:

1. Na spletni strani www.fenzy.si se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se uporabniku (po kliku na ikono) prikažejo izdelki, ki jih je kupec med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico.
2. Kupec na spletni strani izbere izdelke, izbere njihovo barvo in velikost in jih doda v nakupovalno košarico s klikom na gumb "Dodaj v košarico".
3. Kupec lahko nato nadaljuje s pregledom in nakupovanjem izdelkov in v nakupovalno košarico doda še dodatne izdelke.
4. Če kupec želi zaključiti z nakupom, klikne na povezavo za košarico in nato na gumb "Na blagajno".
5. Kupcu se prikaže košarica z izdelki v košarici, kjer lahko pregleda svoje naročilo in izdelke odstrani, spremeni njihovo količino (s + ali -), velikost, barvo ali doda izdelke.
6. Kupec izpolni kontaktne podatke (ime, priimek, GSM, e-mail, naslov, pošta in poštna št., država).
7. V primeru, da želi kupec dostavo na drug naslov – izpolni polje "Želim dostavo na drug naslov", kamor vpiše ime, priimek, naslov, poštno št..
8. Kupec izbere način plačila.
9. Kupec vnese kodo za popust (če jo ima) in pritisne gumb "Uporabi".
10. V zadnjem koraku kupec še enkrat pregleda podrobnosti naročila, vnese morebiten komentar k naročilu, se strinja s splošnimi pogoji in ga zaključi s klikom na gumb "Naročilo z obveznostjo plačila". V primeru pomanjkljivih podatkov se uporabniku v polju z napako izpiše "obvezno polje" v rdeči barvi.
11. Ko kupec klikne na gumb "Naročilo z obveznostjo plačila" sistem sprejme naročilo, ter uporabniku avtomatsko odpošlje elektronsko sporočilo - potrditev o sprejemu naročila, na uporabnikov posredovan elektronski naslov.
Kupec lahko želene izdelke naroči tudi po telefonu 05 364 30 00 ali elektronski pošti info@fenzy.si. Pri naročilu preko telefona ali e-pošte mora kupec sporočiti ime in priimek naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj; kontaktno telefonsko številko in e-naslov, ime izdelka in ostale potrebne specifikacije izdelka.
3.6 Veljavnost naročila
Naročilo je dokončno potrjeno in zaključeno, ko Fenzy po oddaji spletnega naročila pošlje e-mail potrditev naročila na kupčev e-mail naslov, ki ga ta navede ob oddaji naročila. V tem obvestilu so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral, cena in drugi specificirani podatki, potrebni za izvršitev naročila. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana, razen če v roku 1 ure po oddaji naročila preko elektronske pošte na info@fenzy.si kupec sporoči spremembo naročila ali naročilo prekliče. V kolikor je bilo obvestilo poslano v roku 1 ure od oddaje naročila, bo sprememba naročila oz. preklic naročila upoštevan. Sprememba naročila izdelka ni mogoča, če drugi izdelek ni na zalogi. Kupec se strinja, da se odobrena sprememba naročila šteje za novo naročilo, za katerega je dolžan poravnati vse stroške; to vključuje ceno izdelka, strošek dostave in načina plačila.

Predlog za spremembo naročila lahko kupec na zgornji e-naslov poda izjemoma tudi kasneje, Fenzy pa se bo potrudil, da se sprememba naročila izvede, vendar pa kupcu ne more zagotoviti, da bo urejanje preklica že oddanega naročila tudi v resnici mogoče vedno izvedljiv.

Fenzy si pridržuje pravico, da lahko zavrne kasnejšo spremembo naročila, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti in ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi kupcu nastala zaradi takšne zavrnitve.

Kupec je seznanjen in se izrecno strinja, da je v primeru zavrnitve spremembe dolžan pravočasno in v celoti izpolniti obveznost prvotno oddanega naročila. Ta določba ne posega v kupčeve pravice do odstopa od pogodbe.
3.7 Dostava in prevzem blaga
Trudimo se, da vse naročene pošiljke hitro pripravimo in odpošljemo. Predvideni dobavni rok blaga je 1 - 5 delovnih dni. V primeru daljšega dobavnega roka in v kolikor želenega artikla ni na zalogi, Fenzy kupca obvesti o dobavnem roku po elektronski pošti oziroma po telefonu.

Fenzy si pridržuje pravico, da lahko v času od potrditve prejema naročila do oddaje blaga, v primeru da je v tem času prišlo do nepredvidenih težav, povezanih z dobavo ali iz drugih utemeljenih razlogov (npr. da izdelek ni na zalogi ali da je cena napačno določena), v roku 24 ur od potrditve prejema naročila obvesti stranko o tem in v skrajnem primeru zavrne naročilo. V kolikor je v takem primeru kupec že plačal za izdelek, mu Fenzy kupnino povrne.

Fenzy skupaj z blagom kupcu pošlje tudi račun, ki služi kot davčni in tudi kot garancijski dokument. Na računu so specificirani vsi stroški v zvezi z nakupom in cena. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 3 dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Dostava je brezplačna.

Informacije o strošku dostave so kupcu na voljo v postopku nakupa, ki je opredeljen zgoraj.

Dostavo izvajajo dostavne službe, ki kupcu tudi posredujejo okviren termin in čas dostave.

Dostavna služba za potrebe izvedbe dostave obdeluje osebne podatke kupca in sme preveriti istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente).

3.8. MENJAVE, REKLAMACIJE IN VRNILA

Trudimo se, da bi za vas ustvarili najboljšo nakupovalno izkušnjo vendar se zavedamo, da včasih pride do situacije, ko vam artikel ne ustreza in ga morate zamenjati, vrniti ali reklamirati.

Naročilo lahko zamenjate, vrnete ali reklamirate v roku 14 dni od prejema paketa.

Preden paket vrnete v naše skladišče morate OBVEZNO izpolniti Spletni obrazec.

Vsa navodila, vključno z naslovom za vračilo paketa boste prejela na vaš email naslov po izpolnitvi spletnega obrazca. V kolikor spletnega obrazca ne morate izpolniti nas kotaktirajte na: info@fenzy.si

IZPOLNI SPLETNI OBRAZEC

V kolikor se odločite za menjavo ali vračilo artikla upoštevajte sledeče:

1. Vrnjen artikel mora biti v takšnem stanju kot ste ga prejeli.

2. Artikel morate nenošen in neopran vrniti v originalni embalaži z vsemi pripadajočimi etiketami. V nasprotnem primeru si pridržujemo pravico, da v skladu z našimi pogoji poslovanja takšno vračilo zavrnemo.

3. Zaradi razlogov higienske in zdravstvene narave so omejena vračila naslednjih artiklov:

- Vračila uhanov ne sprejemamo
- Kopalke je mogoče vrniti le v primeru, ko zaščitna folija ni bila odstranjena.
- Čevlje se lahko pomeri samo v zaprtem prostoru

4. V primeru, da artikel ni vrnjen v stanju kot ga je stranka prejela, si spletna trgovina Fenzy pridržuje pravico, da stranki v primeru, da je vrnila:
- umazan artikel, odbije 15€ od vrednosti kupnine
- zmečkan artikel, odbije 10€ od vrednosti kupnine
- uničen artikel, denarja ne povrne

Lahko se odločite za:

1. Menjavo artikla

2. Vračilo denarja


1. MENJAVA

V primeru, da prejet artikel ne ustreza vaši velikosti imate možnost artikel zamenjati za večjo/manjšo velikost ali za katerikoli drug artikel z naše spletne strani www.fenzy.si.

Artikel, ki ga želite zamenjati lahko vrnete najkasneje v roku 14 dni od prejema paketa.

V kolikor želite artikel zamenjati izpolnite Spletni obrazec in vpišite kateri artikel želite prejeti v zameno.

Vsa navodila, vključno z naslovom za vračilo paketa boste prejela na vaš email naslov po izpolnitvi spletnega obrazca. V kolikor emaila ne prejmete ali spletnega obrazca ne morate izpolniti nas kotaktirajte na: info@fenzy.si

IZPOLNI SPLETNI OBRAZEC

Povzetek spletnega obrazca, ki ga prejmete v emailu OBVEZNO natisnite in priložite v paket. V kolikor obrazec ne bo priložen si pridržujemo pravico, da se čas obdelave vračila podaljša do 60 dni.

Menjava bo odposlana takoj, ko vaš paket prejmemo in pregledamo v našem glavnem skladišču.

Strošek poslane menjave je BREZPLAČEN.

Več o naših pogojih poslovanja si lahko preberete v splošnih pogojih.

 

2. VRAČILO

V primeru, da vam vaše naročilo ne ustreza ga lahko vrnete se lahko odločite za povračilo kupnine.

Preden odpošljete paket OBVEZNO izpolnite Spletni obrazec. V spletni obrazec vpišite vaš točen IBAN račun in podatke o lastniku računa.

Vsa navodila, vključno z naslovom za vračilo paketa boste prejela na vaš email naslov po izpolnitvi spletnega obrazca. V kolikor emaila ne prejmete ali spletnega obrazca ne morate izpolniti nas kotaktirajte na: info@fenzy.si

IZPOLNI SPLETNI OBRAZEC

Povzetek spletnega obrazca, ki ga prejmete v emailu OBVEZNO natisnite in priložite v paket. V kolikor obrazec ne bo priložen v paket si pridržujemo pravico, da se čas obdelave vračila podaljša do 60 dni.

POMEMBNO:

Paket lahko vrnete preko katerekoli dostavne službe. Stroškov poštnine vašega naročila na žalost NE krijemo, zato vam svetujemo, da izberete za vas najcenejšo dostavno opcijo z možnostjo sledenja paketa.

Za vrnjene artikle NE sprejemamo pošiljk z odkupnino.

Prosimo vas, da ne izberete storitve brez sledenja in si shranite dokazilo s sledilno številko paketa dokler vam ne povrnemo kupnine.

Kupnino vam povrnemo v roku do 14 dni od prejema paketa v naše glavno skladišče.

V Spletni obrazec vpišite točen IBAN račun (glejte primer IBAN-a spodaj) in podatke o lastniku računa (ime, priimek in naslov lastnika IBAN računa).

V primeru nepravilnega IBAN-a se lahko proces vračila kupnine podaljša do 60 dni.

Strošek bančne transakcije v primeru vračila kupnine krije podjetje Inteko d.o.o. in je za vas brezplačna.

V kolikor nam posredujete napačen IBAN se ob ponovnem nakazilu kupcu zaračunajo stroški ponovne transakcije (5€). Hvala za razumevanje.

Več o naših pogojih poslovanja si lahko preberete v splošnih pogojih.

 

3. REKLAMACIJE

V kolikor ste prejela napačen ali poškodovan artikel se vam opravičujemo. Vašo reklamacijo bomo rešili v najkrajšem možnem času.

V kolikor ste prejela poškodovan ali umazan artikel izpolnite Spletni obrazec.

V spletnem obrazcu označite kateri artikel je poškodovan tako, da kot razlog vračila izberete "Artikel je poškodovan/umazan".

Vsa navodila, vključno z naslovom za vračilo paketa boste prejela na vaš email naslov po izpolnitvi spletnega obrazca. V kolikor emaila ne prejmete ali spletnega obrazca ne morate izpolniti nas kotaktirajte na: info@fenzy.si

IZPOLNI SPLETNI OBRAZEC

Povzetek spletnega obrazca, ki ga prejmete v emailu OBVEZNO natisnite in priložite v paket. V kolikor obrazec ne bo priložen si pridržujemo pravico, da se čas obdelave vračila podaljša do 60 dni.

Naslov za vračilo blaga:

INTEKO D.O.O.

MIRCE 14

5270 AJDOVŠČINA

SLOVENIJA

3.9 Stvarna napaka
Kupec, ki je pravilno in pravočasno obvestil Fenzy o napaki izdelka, lahko od njega zahteva po lastni izbiri, da ali odpravi napako ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali odstopi od pogodbe in vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima kupec pravico, da od Fenzy zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.


Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti Fenzy v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Pri uveljavljano pravic iz tega naslova mora kupec Fenzy v obvestilu o napaki natančneje opisati. Obvestilo o napaki potrošnik poda tako da kontaktira Fenzy, pisno po pošti na sedež podjetja ali e-pošti na e-naslov: info@fenzy.si.

Fenzy ima pravico do pregleda reklamiranega izdelka pred potrditvijo stvarne napake. Če napaka ni sporna, mora Fenzy čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi kupčevemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora Fenzy v roku 8 dni podati kupcu pisni odgovor.

Fenzy ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po preteku dveh let, odkar je bil izdelek izročen kupcu. Prav tako Fenzy ne odgovarja za napake, ki so posledica nepravilne oz. neustrezne rabe izdelka.

Izdelek, ki ga stranka reklamira, je potrebno poslati na naslov:

INTEKO D.O.O.

MIRCE 14

5270 AJDOVŠČINA

SLOVENIJA

3.10 Koda

Koda za popust
Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Fenzy.si in je časovno omejena. Kodo dobite kot nov kupec, prek e-obvestil, SMS obvestil ali drugih medijev. Koda je lahko izražena v obliki % popusta ali v fiksnem znesku v EUR. Kode za popust ni možno menjati za denar.

Koda dobroimetja
Koda dobroimetja je stranki izdana v primeru, ko stranka zahteva odstop od pogodbe in namesto vračila denarja na transakcijski račun izbere unikatno kodo dobroimetja v višini njenega nakupa oziroma dela nakupa. Stranka lahko kodo dobroimetja uporabi ob naslednjem nakupu ali več nakupih, če s prvim nakupom koda ni v celoti porabljena. Kodo dobroimetja se lahko menja za denar.

Kodo za popust ali kodo dobroimetja uporabite v nakupovalni košarici. V enem naročilu lahko uporabite le eno kodo za popust. Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila.

3.11 Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila
Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico,
  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka,
  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine,
  • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
  • obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnovo za davek).

Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • spreminja izbrani kraj dostave,
  • pregleduje in potrjuje posamezne spremembe naročila. S končno potrditvijo kupec naročilo odda,
  • Fenzy pošlje potrditev o prejemu naročila na elektronski naslov kupca.

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika.

3.12 Omejitev odgovornosti
Fenzy se trudi po najboljših močeh zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub vsemu se lahko lastnosti izdelkov, cene ali roki dobave spremenijo, preden jih uspe popraviti na spletni strani. V takšnem primeru bo kupec nemudoma obveščen in bo lahko sprejel nove pogoje, zamenjal izdelek ali odstopil od pogodbe.

Fenzy ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci spletne strani na socialnih omrežjih. Fenzy si pridržuje pravico, da izbriše iz svojega zidu na Facebook strani zapise, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Fenzy ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Fenzy si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Fenzy ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ne zagotavljamo točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.

V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in nas v razmerju z vami iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.

3.13 Pritožbe in spori
Fenzy spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožbe in reklamacije (v nadaljevanju zahtevek potrošnika) lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na: info@fenzy.si
ali po klasični pošti na naslov:
INTEKO D.O.O.

MIRCE 14

5270 AJDOVŠČINA

SLOVENIJA

Fenzy si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Postopek obravnave zahtevka potrošnika je zaupen. V kolikor sporazumna rešitev spora ne bo mogoča, je za spore pristojno sodišče v Ajdovščini.

3.14 Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Podjetje Inteko d.o.o. skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava vnaprej določenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje Inteko d.o.o., ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

3.15. Naročilo na spletni strani Fenzy.si lahko odda vsaka stranka, ki ima stalno ali začasno prebivališče v katerikoli izmed držav EU, vendar bo takšno naročilo dostavljeno samo v primeru, da se naslov za dostavo naročila nahaja v eni izmed držav v kateri ima spletna trgovina Fenzy odprto spletno trgovino in podpisano pogodbo z dostavno službo.

Spletna trgovina Fenzy lahko paket dostavi v naslednje države: Slovenija, Hrvaška, Italija, Španija, Portugalska, Nemčija, Avstrija, Romunija, Slovaška, Češka, Madžarska, Poljska, Grčija, Bolgarija, Litva, Latvija in Estonija"

 

4.Intelektualna lastnina
Oznaka „Fenzy" v svoji besedni in / ali grafični obliki označuje prodajalca in je predmet prodajalčevih avtorskih in intelektualnih pravic brez časovnih ali teritorialnih omejitev.

Vsa gradiva, vključno z besedilom, grafikami, slikami itd., ki so del spletnega mesta, se štejejo kot intelektualna lastnina Fenzy in kot taka zaščitena v skladu z zakonom o industrijski lastnini in / ali zakonom o avtorski in sorodnih pravicah.

Z uporabo spletnega mesta uporabnik ne pridobi nobenih intelektualnih ali drugih pravic v zvezi z materiali iz zgornjih odstavkov.

Prepovedana je uporaba spletnega mesta na način, ki krši pravice Fenzy. Ponudnik storitev po seznanitvi s kršitvijo pravic intelektualne lastnine in/ali avtorske pravice sprejme ustrezne pravne ukrepe proti stranki kršiteljici in sproži vse postopke, predvidene v teh splošnih pogojih poslovanja.

Brez pisnega soglasja Fenzy je prepovedana kakršnakoli reprodukcija, distribucija in/ali uporaba kakršnegakoli elementa spletnega mesta, vključno z logotipom in samim imenom Fenzy. Uporabnik ne sme izbrisati, pokriti, preprečiti branja ali spreminjanja blagovnih znamk, obvestil o avtorskih pravicah ali drugih oznak v zvezi s pravicami intelektualne lastnine. Prav tako je prepovedano kopiranje, trgovina, distribucija, spreminjanje materialov ali ustvarjanje odvisnih del, ki temeljijo na materialu, ki je na voljo na spletnem mestu, brez predhodnega pisnega soglasja ponudnika storitev.

5. Končne določbe
Fenzy si pridržuje pravico do sprememb teh splošnih pogojev. Vsak dokument je označen z datumom začetka veljavnosti njegovih določb. Veljavna različica splošnih pogojev bo vedno na voljo na [vstaviti link]. Z nadaljevanjem uporabe spletnega mesta po spremembi splošnih pogojev se kupec strinja s spremenjenimi splošnimi pogoji.

Te splošni pogoji so sestavljeni v slovenskem jeziku. Fenzy omogoča različne jezikovne različice teh splošnih pogojev, vendar je avtentična verzija le slovenska jezikovna različica. V primeru dvomov ali diskrepanc, prevlada besedilo in pomen slovenske verzije splošnih pogojev.

V kolikor bi se ugotovilo, da je katerakoli izmed določb teh splošnih pogojev (v celoti ali deloma) nezakonita, nična ali na kakršenkoli drug način neveljavna, se takšna določba šteje za izbrisano (deloma ali v celoti), preostanek splošnih pogojev pa ostane v veljavi.

Kupec jamči, da ima polno sposobnost za prevzem pravic in obveznosti, ki izhajajo iz teh splošnih pogojev in da za izvajanje vaših obveznosti iz teh splošnih pogojev ne potrebuje soglasja ali odobritve s strani katerekoli tretje osebe.

Splošne pogoje poslovanja je sprejel direktor podjetja Inteko d. o. o., g. Vojko Trošt, na Slapu, dne 05.08.2020.

STRINJAM SE

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke).