Št. produktov: 0
Obljubljamo, da se bomo za vaše zadovoljstvo potrudili. Če z izdelkom niste zadovoljni, ga lahko vrnete v roku 14 dni od prejema. Plačate lahko po povzetju, preko sistema PayPal ali s kreditno kartico.
Povzetek za uporabnike
1. O upravljavcu spletnega mesta Fenzy.si (v nadaljevanju Fenzy)
Upravljavec spletnega mesta Fenzy.si je podjetje
Inteko d.o.o.
Slap 3E
5271 Vipava
Slovenija
DŠ: SI62410105
MŠ: 5316251000
Podjetje je vpisano v register pri okrožnem sodišču v Novi Gorici pod št.: SRG 2573/94, osnovni kapital: 11.483,25 EUR
Podjetje je davčni zavezanec.
Telefon: 05 364 30 00
Email: info@fenzy.si
Pogoji poslovanja in pravna obvestila
1. Splošno
3.8. MENJAVE, REKLAMACIJE IN VRNILA
Trudimo se, da bi za vas ustvarili najboljšo nakupovalno izkušnjo vendar se zavedamo, da včasih pride do situacije, ko vam artikel ne ustreza in ga morate zamenjati, vrniti ali reklamirati.
Naročilo lahko zamenjate, vrnete ali reklamirate v roku 14 dni od prejema paketa.
Preden paket vrnete v naše skladišče morate OBVEZNO izpolniti Spletni obrazec.
Vsa navodila, vključno z naslovom za vračilo paketa boste prejela na vaš email naslov po izpolnitvi spletnega obrazca. V kolikor spletnega obrazca ne morate izpolniti nas kotaktirajte na: info@fenzy.si
V kolikor se odločite za menjavo ali vračilo artikla upoštevajte sledeče:
1. Vrnjen artikel mora biti v takšnem stanju kot ste ga prejeli.
2. Artikel morate nenošen in neopran vrniti v originalni embalaži z vsemi pripadajočimi etiketami. V nasprotnem primeru si pridržujemo pravico, da v skladu z našimi pogoji poslovanja takšno vračilo zavrnemo.
3. Zaradi razlogov higienske in zdravstvene narave so omejena vračila naslednjih artiklov:
- Vračila uhanov ne sprejemamo
- Kopalke je mogoče vrniti le v primeru, ko zaščitna folija ni bila odstranjena.
- Čevlje se lahko pomeri samo v zaprtem prostoru
Lahko se odločite za:
1. Menjavo artikla
2. Vračilo denarja
V primeru, da prejet artikel ne ustreza vaši velikosti imate možnost artikel zamenjati za večjo/manjšo velikost ali za katerikoli drug artikel z naše spletne strani www.fenzy.si.
Artikel, ki ga želite zamenjati lahko vrnete najkasneje v roku 14 dni od prejema paketa.
V kolikor želite artikel zamenjati izpolnite Spletni obrazec in vpišite kateri artikel želite prejeti v zameno.
Vsa navodila, vključno z naslovom za vračilo paketa boste prejela na vaš email naslov po izpolnitvi spletnega obrazca. V kolikor emaila ne prejmete ali spletnega obrazca ne morate izpolniti nas kotaktirajte na: info@fenzy.si
Povzetek spletnega obrazca, ki ga prejmete v emailu OBVEZNO natisnite in priložite v paket. V kolikor obrazec ne bo priložen si pridržujemo pravico, da se čas obdelave vračila podaljša do 60 dni.
Menjava bo odposlana takoj, ko vaš paket prejmemo in pregledamo v našem glavnem skladišču.
Strošek poslane menjave je BREZPLAČEN.
Več o naših pogojih poslovanja si lahko preberete v splošnih pogojih.
V primeru, da vam vaše naročilo ne ustreza ga lahko vrnete se lahko odločite za povračilo kupnine.
Preden odpošljete paket OBVEZNO izpolnite Spletni obrazec. V spletni obrazec vpišite vaš točen IBAN račun in podatke o lastniku računa.
Vsa navodila, vključno z naslovom za vračilo paketa boste prejela na vaš email naslov po izpolnitvi spletnega obrazca. V kolikor emaila ne prejmete ali spletnega obrazca ne morate izpolniti nas kotaktirajte na: info@fenzy.si
Povzetek spletnega obrazca, ki ga prejmete v emailu OBVEZNO natisnite in priložite v paket. V kolikor obrazec ne bo priložen v paket si pridržujemo pravico, da se čas obdelave vračila podaljša do 60 dni.
POMEMBNO:
Paket lahko vrnete preko katerekoli dostavne službe. Stroškov poštnine vašega naročila na žalost NE krijemo, zato vam svetujemo, da izberete za vas najcenejšo dostavno opcijo z možnostjo sledenja paketa.
Za vrnjene artikle NE sprejemamo pošiljk z odkupnino.
Prosimo vas, da ne izberete storitve brez sledenja in si shranite dokazilo s sledilno številko paketa dokler vam ne povrnemo kupnine.
Kupnino vam povrnemo v roku do 14 dni od prejema paketa v naše glavno skladišče.
V Spletni obrazec vpišite točen IBAN račun (glejte primer IBAN-a spodaj) in podatke o lastniku računa (ime, priimek in naslov lastnika IBAN računa).
V primeru nepravilnega IBAN-a se lahko proces vračila kupnine podaljša do 60 dni.
Strošek bančne transakcije v primeru vračila kupnine krije podjetje Inteko d.o.o. in je za vas brezplačna.
V kolikor nam posredujete napačen IBAN se ob ponovnem nakazilu kupcu zaračunajo stroški ponovne transakcije (5€). Hvala za razumevanje.
Več o naših pogojih poslovanja si lahko preberete v splošnih pogojih.
V kolikor ste prejela napačen ali poškodovan artikel se vam opravičujemo. Vašo reklamacijo bomo rešili v najkrajšem možnem času.
V kolikor ste prejela poškodovan ali umazan artikel izpolnite Spletni obrazec.
V spletnem obrazcu označite kateri artikel je poškodovan tako, da kot razlog vračila izberete "Artikel je poškodovan/umazan".
Vsa navodila, vključno z naslovom za vračilo paketa boste prejela na vaš email naslov po izpolnitvi spletnega obrazca. V kolikor emaila ne prejmete ali spletnega obrazca ne morate izpolniti nas kotaktirajte na: info@fenzy.si
Povzetek spletnega obrazca, ki ga prejmete v emailu OBVEZNO natisnite in priložite v paket. V kolikor obrazec ne bo priložen si pridržujemo pravico, da se čas obdelave vračila podaljša do 60 dni.
Naslov za vračilo blaga:
INTEKO D.O.O.
MIRCE 14
5270 AJDOVŠČINA
SLOVENIJA
3.9 Stvarna napaka
Kupec, ki je pravilno in pravočasno obvestil Fenzy o napaki izdelka, lahko od njega zahteva po lastni izbiri, da ali odpravi napako ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali odstopi od pogodbe in vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima kupec pravico, da od Fenzy zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.
Napaka je stvarna:
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti Fenzy v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Pri uveljavljano pravic iz tega naslova mora kupec Fenzy v obvestilu o napaki natančneje opisati. Obvestilo o napaki potrošnik poda tako da kontaktira Fenzy, pisno po pošti na sedež podjetja ali e-pošti na e-naslov: info@fenzy.si.
Fenzy ima pravico do pregleda reklamiranega izdelka pred potrditvijo stvarne napake. Če napaka ni sporna, mora Fenzy čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi kupčevemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora Fenzy v roku 8 dni podati kupcu pisni odgovor.
Fenzy ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po preteku dveh let, odkar je bil izdelek izročen kupcu. Prav tako Fenzy ne odgovarja za napake, ki so posledica nepravilne oz. neustrezne rabe izdelka.
Izdelek, ki ga stranka reklamira, je potrebno poslati na naslov:
INTEKO D.O.O.
MIRCE 14
5270 AJDOVŠČINA
SLOVENIJA
3.10 Koda
Koda za popust
Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Fenzy.si in je časovno omejena. Kodo dobite kot nov kupec, prek e-obvestil, SMS obvestil ali drugih medijev. Koda je lahko izražena v obliki % popusta ali v fiksnem znesku v EUR. Kode za popust ni možno menjati za denar.
Koda dobroimetja
Koda dobroimetja je stranki izdana v primeru, ko stranka zahteva odstop od pogodbe in namesto vračila denarja na transakcijski račun izbere unikatno kodo dobroimetja v višini njenega nakupa oziroma dela nakupa. Stranka lahko kodo dobroimetja uporabi ob naslednjem nakupu ali več nakupih, če s prvim nakupom koda ni v celoti porabljena. Kodo dobroimetja se lahko menja za denar.
Kodo za popust ali kodo dobroimetja uporabite v nakupovalni košarici. V enem naročilu lahko uporabite le eno kodo za popust. Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila.
3.11 Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila
Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika.
3.12 Omejitev odgovornosti
Fenzy se trudi po najboljših močeh zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub vsemu se lahko lastnosti izdelkov, cene ali roki dobave spremenijo, preden jih uspe popraviti na spletni strani. V takšnem primeru bo kupec nemudoma obveščen in bo lahko sprejel nove pogoje, zamenjal izdelek ali odstopil od pogodbe.
Fenzy ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci spletne strani na socialnih omrežjih. Fenzy si pridržuje pravico, da izbriše iz svojega zidu na Facebook strani zapise, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Fenzy ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
Fenzy si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Fenzy ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ne zagotavljamo točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.
V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in nas v razmerju z vami iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.
3.13 Pritožbe in spori
Fenzy spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožbe in reklamacije (v nadaljevanju zahtevek potrošnika) lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na: info@fenzy.si
ali po klasični pošti na naslov:
INTEKO D.O.O.
MIRCE 14
5270 AJDOVŠČINA
SLOVENIJA
Fenzy si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Postopek obravnave zahtevka potrošnika je zaupen. V kolikor sporazumna rešitev spora ne bo mogoča, je za spore pristojno sodišče v Ajdovščini.
3.14 Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Podjetje Inteko d.o.o. skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava vnaprej določenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje Inteko d.o.o., ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
4.Intelektualna lastnina
Oznaka „Fenzy" v svoji besedni in / ali grafični obliki označuje prodajalca in je predmet prodajalčevih avtorskih in intelektualnih pravic brez časovnih ali teritorialnih omejitev.
Vsa gradiva, vključno z besedilom, grafikami, slikami itd., ki so del spletnega mesta, se štejejo kot intelektualna lastnina Fenzy in kot taka zaščitena v skladu z zakonom o industrijski lastnini in / ali zakonom o avtorski in sorodnih pravicah.
Z uporabo spletnega mesta uporabnik ne pridobi nobenih intelektualnih ali drugih pravic v zvezi z materiali iz zgornjih odstavkov.
Prepovedana je uporaba spletnega mesta na način, ki krši pravice Fenzy. Ponudnik storitev po seznanitvi s kršitvijo pravic intelektualne lastnine in/ali avtorske pravice sprejme ustrezne pravne ukrepe proti stranki kršiteljici in sproži vse postopke, predvidene v teh splošnih pogojih poslovanja.
Brez pisnega soglasja Fenzy je prepovedana kakršnakoli reprodukcija, distribucija in/ali uporaba kakršnegakoli elementa spletnega mesta, vključno z logotipom in samim imenom Fenzy. Uporabnik ne sme izbrisati, pokriti, preprečiti branja ali spreminjanja blagovnih znamk, obvestil o avtorskih pravicah ali drugih oznak v zvezi s pravicami intelektualne lastnine. Prav tako je prepovedano kopiranje, trgovina, distribucija, spreminjanje materialov ali ustvarjanje odvisnih del, ki temeljijo na materialu, ki je na voljo na spletnem mestu, brez predhodnega pisnega soglasja ponudnika storitev.
5. Končne določbe
Fenzy si pridržuje pravico do sprememb teh splošnih pogojev. Vsak dokument je označen z datumom začetka veljavnosti njegovih določb. Veljavna različica splošnih pogojev bo vedno na voljo na [vstaviti link]. Z nadaljevanjem uporabe spletnega mesta po spremembi splošnih pogojev se kupec strinja s spremenjenimi splošnimi pogoji.
Te splošni pogoji so sestavljeni v slovenskem jeziku. Fenzy omogoča različne jezikovne različice teh splošnih pogojev, vendar je avtentična verzija le slovenska jezikovna različica. V primeru dvomov ali diskrepanc, prevlada besedilo in pomen slovenske verzije splošnih pogojev.
V kolikor bi se ugotovilo, da je katerakoli izmed določb teh splošnih pogojev (v celoti ali deloma) nezakonita, nična ali na kakršenkoli drug način neveljavna, se takšna določba šteje za izbrisano (deloma ali v celoti), preostanek splošnih pogojev pa ostane v veljavi.
Kupec jamči, da ima polno sposobnost za prevzem pravic in obveznosti, ki izhajajo iz teh splošnih pogojev in da za izvajanje vaših obveznosti iz teh splošnih pogojev ne potrebuje soglasja ali odobritve s strani katerekoli tretje osebe.
Splošne pogoje poslovanja je sprejel direktor podjetja Inteko d. o. o., g. Vojko Trošt, na Slapu, dne 05.08.2020.
Prijavite se na naše e-novice in bodite prvi obveščeni o naših novostih, dogodkih in ugodnostih.
INTEKO d.o.o. © Vse pravice pridržane!
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke).