Splošni pogoji

Povzetek za uporabnike

  • Nikoli ne bomo zlorabili vaših osebnih podatkov.
  • Nakupovanje v spletni trgovini Fenzy.si je na voljo vsem. 
  • Z vašim oddanim naročilom prejmemo vaše soglasje za kontaktiranje in obdelavo osebnih podatkov, katero se v primeru prenosa spletne trgovine Fenzy.si na novo pravno osebo, tudi prenese na novo pravno osebo.

Upravljalec spletnega mesta Fenzy.si (v nadaljevanju Fenzy)

Inteko d.o.o.
Slap 3E
5271 Vipava
Slovenija

DŠ: SI62410105
MŠ: 5316251000

Podjetje je vpisano v register pri okrožnem sodišču v Novi Gorici pod št.: SRG 2573/94, osnovni kapital: 11.483,25 EUR

Podjetje je davčni zavezanec.

Telefon: 05 364 30 00
Email: info@fenzy.si

Splošni pogoji spletne trgovine Fenzy so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Pogoji poslovanja in pravna obvestila

1. Splošno

  • Splošni pogoji www.fenzy.si so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-1).
  • Upravljalec spletne trgovine www.fenzy.si je podjetje Inteko d.o.o. (v nadaljevanju Fenzy). Ponudnik in njegov naslov: Inteko d.o.o., Slap 3e, 5271 Vipava, Slovenija. Matična številka: 5316251000, Identifikacijska številka za DDV: SI62410105.
  • Ti pogoji poslovanja določajo poslovni odnos med Fenzy in stranko, ter določajo pravice in obveznosti strank pri naročanju izdelkov, ki so na voljo na spletnem naslovu www.fenzy.si..
  • Fenzy zagotavlja, da ne bo nikoli in na noben način zlorabil osebnih podatkov, razkritih preko spletnega mesta www.fenzy.si..
  • Osebni podatki in kontaktne informacije strank spletnega mesta Fenzy.si ne bodo razkrite nobenim tretjim osebam, razen če to zahteva zakonodaja ali stranka za to poda pisno soglasje (kot je zapisano v nadaljevanju).
  • Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
  • Stranka lahko kadarkoli pisno zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja.

2. Komuniciranje

  • Fenzy bo s strankami stopil v stik preko sredstev komuniciranja na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in vedno v skladu z določili ZEKom-1.
  • Stranke bodo prejemale pomembna e-mail sporočila, kot so potrdilo naročila, informacijo o odpremi pošiljke in druga pomembna sporočila, vezana na spletno nakupovanje.
  • Od prejemanja sporočil se stranka lahko kadarkoli odjavi s pomočjo povezave, ki je objavljena na dnu vsakega našega e-mail sporočila.
  • S strankami, ki na raznih lokacijah znotraj spletnega mesta vpišejo svoje dodatne kontaktne podatke, kot so fiksna telefonska številka, mobilna telefonska številka in naslov, lahko komuniciramo tudi z uporabo teh sredstev komuniciranja (telefon, SMS sporočila, pisno komuniciranje). Ob vsaki možnosti za vpis podatkov bo stranka posebej opozorjena glede načinov uporabe teh kontaktnih podatkov.
  • Stranke lahko kadarkoli prekličejo soglasje za kontaktiranje tako, da nam pošljejo zahtevek na info@fenzy.si

3. Politika varovanja zasebnosti

Fenzy ceni vaše zaupanje, ki ste ga izkazali z vašim zaupanjem osebnih podatkov. Obljubljamo vam, da ne bomo nikoli na kakršenkoli način zlorabili osebnih podatkov in bomo vaše osebne podatke uporabljali skladno z veljavno zakonodajo in v skladu z vašimi željami. Fenzy obdeluje osebne podatke v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Ur. l. št. 428/2002, kakor je vsakokrat spremenjen (Zakon o varstvu osebnih podatkov). Osebne podatke uporabljamo za obdelavo vaših naročil, za pošiljanje e-novic, SMS sporoči na katere ste naročeni ali pa za stik z vami preko drugih sredstev, za katera ste nam dali soglasje. Istočasno uporabljamo vaše osebne podatke za izboljšanje naših izdelkov in uporabniške izkušnje pri nakupovanju pri nas prek kateregakoli kanala.

Politika zasebnosti vam želi dati jasen pregled nad tem, kako obdelujemo osebne podatke, ki jih posredujete, našo zavezanost k varovanju teh podatkov in vašimi pravicami in možnostmi, ki jih imate za nadzor naših osebnih podatkov in zaščite vaše zasebnosti.

3.1 Zbiranje osebnih podatkov

Osebni podatek predstavlja katerikoli podatek (ime in priimek, e-mail naslov, poštni naslov), ki se nanaša na določeno ali določljivo fizično osebo, torej posameznika, ne glede na obliko, v kateri je izražen. Fenzy ne zbira osebnih podatkov, v kolikor tega stranka ne omogoči ob naročilu izdelkov, ali ob uporabi drugih funkcionalnosti spletnega mesta. Fenzy zbira in obdeluje sledeče osebne podatke:

  • Ob naročilu izdelkov v spletni trgovini: ime, priimek, naslov, mobilna telefonska številka, e-mail naslov.
  • Ob naročilu izdelkov preko telefona: ime, priimek, naslov, fiksna telefonska številka ali mobilna telefonska številka, e-mail naslov.
  • Fenzy lahko za odgovarjanje na povpraševanja uporabnikov preko elektronske pošte, fizične pošte, telefona, spletnega klepeta in spletnih obrazcev, in za namene specifičnih naročil ali druge namene, navedene spodaj, o uporabnikih zbira tudi sledeče podatke: ime, priimek, rojstni datum, spol, e-mail naslov, fizični naslov za dostavo, fiksna telefonska številka, mobilna telefonska števila, in tudi drugi metrični podatki, kot so npr. telesne dimenzije uporabnika. Poleg tega lahko zbiramo dodatne informacije preko piškotkov in podobnih mehanizmov, kot je zapisano v točki 3.5..
  • Google, Facebook in druga družbena omrežja nam posredujejo podatke zgolj, če ste jim to dovolili.

3.2 Namen obdelave osebnih podatkov

Fenzy osebne podatke obdeluje za sledeče namene:

  • Če ste naročili izdelke, bomo vaše osebne podatke uporabljali z namenom pošiljanja naročenih izdelkov in z namenom kontaktiranja v zvezi s statusom naročila, predprodajnih in poprodajnih storitev, preko elektronske pošte, telefona ali drugače. Vaše osebne podatke bomo posredovali tudi skladišču in dostavni službi, tako da bo vaše naročilo mogoče odpremiti in dostaviti na vaš naslov. Vašo starost lahko uporabimo tudi, da preverimo, ali ste zakonsko dovolj stari, da sklenete veljavno pogodbo o nakupu in ali lahko obdelujemo vaše osebne podatke.
  • Sledenje vzorcev uporabe uporabnikov spletnega mesta, s pomočjo piškotkov, z nameni izboljšanja uporabniške izkušnje spletnega mesta (prilagoditve strukture spletnega mesta, prilagoditve rezultatov iskalnikov, prilagoditve izdelčnega portfelja, prilagoditve posebnih ponudb, prilagoditve vsebin spletnega mesta), in za namene statistične, trženjske in druge analize in raziskave.
  • Prilagajanje e-mail komuniciranja in ponudb v spletni trgovini posameznim uporabnikom.
  • Redno pošiljanje e-mail obvestil, obvestil preko fizične pošte ali SMS sporočil o najnovejših prodajnih akcijah, kot tudi pošiljanje transakcijskih sporočil v zvezi z nakupi v spletni trgovini in tudi za pošiljanje člankov, katalogov, e-časopisov in e-knjig.
  • Raziskovanje nakupnih navad uporabnikov s ciljem izboljševanja privlačnosti ponudb za uporabnike.
  • Izvajanje različnih promocijskih dejavnosti in nagradnih iger, v skladu z veljavno zakonodajo.

3.3 Uporaba in razkritje osebnih podatkov tretjim osebam

  • Fenzy uporablja razkrite osebne podatke zgolj za namene, povezane z njegovimi poslovnimi dejavnostmi.
  • Zaposleni podjetja Inteko d.o.o. so po dolžnosti zavezani k spoštovanju vaših zaupnih podatkov in obvezani po sporazumu o zaupnosti.
  • Strinjate se, da lahko Fenzy v primeru prenosa lastništva spletne trgovine na novo pravno osebo hkrati s tem na to isto novo pravno osebo prenese tudi vaše osebne podatke, vaše soglasje za kontaktiranje in odgovornost za varovanje vaših osebnih podatkov.
  • Strinjate se, da lahko Fenzy omogoči dostop ali prenos osebnih podatkov povezanim podjetjem Fenzy v Evropski uniji za namene navedene v poglavju "Namen obdelave osebnih podatkov", vključno z opravljanjem in trženjem lastnih storitev teh podjetij.
  • Strinjate se, da se lahko vaši osebni podatki hranijo in obdelujejo na strežnikih ter programski opremi Fenzy pogodbenih obdelovalcev osebnih podatkov (zgolj za namene obdelave osebnih podatkov, navedene zgoraj, in zgolj za namene nudenja storitev Fenzy) in Fenzy pogodbenih ponudnikov internetnih rešitev.
  • Strinjate se, da se lahko osebni podatki razkrijejo drugim osebam za omogočanje izvajanja storitev Fenzy za uporabnike za račun in v imenu Fenzy, kot npr. pošiljanje e-mail sporočil, pošiljanje SMS sporočil, obdelovanje baze podatkov, dostava naročenih izdelkov, obdelava elektronskih plačil, obdelava zahtevkov za podporo, nudenje storitev klicnega centra in opravljanje drugih storitev za stranke. V tem primeru se bodo vaši osebni podatki uporabili le za neposredno izvedbo storitve za Fenzy, ne bodo pa se smele uporabiti za kakršenkoli drug namen. Ponudnik ne bo posredoval vaših osebnih podatkov tretjim nepooblaščenim osebam. Pogodbeni obdelovalci smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru upravljavčevih navodil in osebnih podatkov ne smejo uporabiti za zasledovanje kakršnihkoli lastnih interesov.
  • Fenzy sodeluje z naslednjimi pogodbenimi obdelovalci podatkov:

◦ ponudniki plačilnih sistemov, kot so PayPal, Klarna, Sofort, Bankart in drugi;

◦ ponudniki transportnih storitev, ki vam dostavljajo blago (npr. Pošta Slovenije);

◦ računovodski servis; odvetniške pisarne in drugi ponudniki pravnega svetovanja;

◦ ponudniki obdelave podatkov in analitike;

◦ vzdrževalci IT sistemov (npr. Spletna postaja);

◦ ponudniki pošiljanja e-poštnih sporočil (npr. Mailchimp in drugi);

◦ ponudniki pošiljanja SMS sporočil (npr. Sedem d.o.o. in drugi);

◦ ponudniki rešitev za spletno oglaševanje (npr. Google, Facebook in drugi).

  • Strinjate se, da se lahko vaši osebni podatki razkrijejo tretjim osebam v povezavi s korporativnimi dejavnostmi, kot so združitev, prevzem, prodaja ali nakup poslovnih sredstev in drugo.
  • Z naročanjem izdelkov iz spletne trgovine Fenzy.si, se strinjate, da Fenzy-ju ni potrebno izpolniti njegovih obveznosti o obveščanju po Zakonu o varstvu osebnih podatkov, ampak zadostuje objava zadevnih obvestil na njegovem spletnem mestu.
  • Na zahtevo pristojnih pravnih organov ali organov pregona ter po potrebi za določene pravne postopke, preiskave itd. lahko podjetje Inteko d.o.o. deli vaše osebne podatke s takimi organi.

3.4 Zbiranje neosebnih podatkov

  • Kadarkoli dostopate na spletno mesto Fenzy.si, se splošni, neosebni podatki (predhodni spletni vir vašega obiska, število obiskov, čas obiska na spletnem mestu, obiskane podstrani znotraj spletnega mesta) samodejno beležijo (ne kot del prijave). Te informacije uporabljamo za merjenje obiskanosti in uporabnosti spletnega mesta Fenzy.si in izboljševanje vsebin in uporabnosti.
  • Uporabniki lahko kadarkoli preprečijo zbiranje tovrstnih neosebnih podatkov preko piškotkov z uporabo ustreznih nastavitev v svojih spletnih brskalnikih, s katerimi lahko spletnemu mestu Fenzy.si preprečijo nalaganje piškotkov na njihov brskalnik.
  • Fenzy.si lahko uporablja več zunanjih storitev beleženja aktivnosti uporabnikov na spletnem mestu, kot npr. Google Analytics, Iprom AdServer in drugi, ki delujejo tako, da na uporabnikov računalnik namestijo piškotek. Te storitve nikoli ne beležijo osebnih podatkov, temveč zgolj neosebne podatke, s katerimi ni mogoče identificirati posameznika. Uporabljajo se za sledenje vzorcev uporabe spletnega mesta in merjenje uspešnosti internetnih oglasnih in komunikacijskih aktivnosti. Uporabniki oz. obiskovalci lahko kadarkoli preprečijo zbiranje tovrstnih neosebnih podatkov preko piškotkov z uporabo ustreznih nastavitev v svojih spletnih brskalnikih, s katerimi lahko spletnemu mestu Fenzy.si preprečijo nalaganje piškotkov na njihov brskalnik.

3.5 Piškotki

Piškotki so neopazne tekstovne datoteke, ki so začasno shranjene na vaši napravi in našemu spletnemu mestu omogočajo prepoznavanje vaše naprave ob naslednjem obisku spletnega mesta Fenzy.si. Fenzy uporablja piškotke le za zbiranje informacij, ki zadevajo uporabo našega spletnega mesta in z namenom izboljšanja uporabniške izkušnje.

Če ne želite naših piškotkov, jih z enostavno z izbiro ustreznih opcij v vašem brskalniku kadarkoli omejite ali onemogočite. Lahko jih tudi trajno izbrišete.

3.6 Mladoletne osebe

Fenzy vsem staršem in skrbnikom priporoča, da svoje otroke podučijo o varnem in odgovornem ravnanju z osebnimi podatki na internetu. Mladoletne osebe ne bi smele vpisovati kakršnihkoli osebnih podatkov na spletno mesto Fenzy.si brez dovoljenja staršev ali skrbnikov.

3.7 Povezave do drugih spletnih mest

Splošni pogoji Fenzy se nanašajo le na spletno mesto Fenzy.si in vse podstrani Fenzy.si v Republiki Sloveniji. Spletno mesto lahko vsebuje povezave do drugih spletnih mest, s katerimi Fenzy ne upravlja, in za katera ti splošni pogoji ne veljajo. Ko zapuščate spletno mesto Fenzy.si, si preberite izjavo o varovanju osebnih podatkov vsakega spletnega mesta, ki zbira osebne podatke. Fenzy ne odgovarja za vsebino ali početje spletnih mest, ki niso pod našim neposrednim nadzorom.

3.8 Kontakt za politiko varovanja zasebnosti

Inteko d.o.o.
Slap 3E
5271 Vipava
Slovenija

Telefon: 05 364 30 00
Email: info@fenzy.si

3.9 Obveščenost

V primeru kakršnih koli vprašanj v zvezi z vašimi osebnimi podatki, kako uveljavljati svoje pravice v zvezi z osebnimi podatki, katere vaše osebne podatke, če sploh kateri so bili zbrani med uporabo spletnega mesta Fenzy.si nam pišite na naslov objavljen v točki 3.8.

V primeru pritožb, se lahko obrnete na pristojni organ, Informacijskega Pooblaščenca Republike Slovenije.

3.10 Obvestilo o spremembah

Uporabniki bodo obveščeni o kakršnihkoli spremembah teh Splošnih pogojev na spletnem mestu Fenzy.si. Z uporabo spletnega mesta Fenzy.si se uporabnik po obvestilu o spremembah v celoti strinja s spremembami, vsebovanimi v dejanski različici Splošnih pogojev.

Zadnja sprememba: 25/05/2019

4. Spletno naročanje in pogoji spletnega naročanja

  • Z izvedbo naročila v spletni trgovini Fenzy.si se strinjajte s temi pogoji poslovanja, ki tvorijo sestavni del pogodbenega razmerja med stranko in Fenzy, (Inteko d.o.o., Slap 3E, 5271 Vipava, Slovenija) ki je nastalo zaradi dobave blaga stranki s strani Fenzy in hkrati zaradi prevzema in plačila blaga s strani stranke.
  • Z oddajo naročila v spletni trgovini Fenzy.si se v celoti strinjate s temi pogoji in jih sprejemate.

4.1 Nakupna pogodba

Nakupna pogodba je sklenjena, ko stranka dejansko prevzame in plača naročeno blago. Nakupna pogodba se sklene v Slovenskem jeziku in je shranjena pri podjetju. Lahko jo prejmete na pisno zahtevo. Pogodbo lahko stranka sklene le v Slovenskem jeziku

4.2 Cene

  • Vse cene so v EUR in vsebujejo 22% DDV.
  • Objavljene cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Za posamezne nakupe veljajo cene v trenutku oddaje naročila.
  • Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah ter napisanem besedilu. Za morebitne napake se vam vnaprej opravičujemo.
  • Popusti in druge akcije se praviloma ne seštevajo.
  • Strošek dostave je naveden v nakupovalni košarici pred potrditvijo naročila.

4.3 Veljavnost ponudb

Ponudbe v spletni trgovini Fenzy.si so časovno in količinsko omejene.  Količine izdelkov na zalogi in predvideni roki dostave, objavljeni pri posamezni ponudbi in izdelkih, so informativne in se lahko spremenijo brez kakršnega koli predhodnega obvestila.

4.4 Veljavnost naročila

Naročilo je dokončno potrjeno in zaključeno, ko vam po oddaji spletnega naročila pošljemo e-mail potrditev naročila, na vaš e-mail naslov, ki ga boste določili ob izvedbi naročila. Do 15 minut po oddaji naročila lahko preko elektronske pošte ali telefona sporočite spremembo naročila ali odstop od naročila.

4.5 Dostava in prevzem blaga

  • Trudimo se, da vse naročene pošiljke hitro pripravimo in odpošljemo. Naročeno blago bo dostavljeno v roku, ki je naveden v vsaki posamezni ponudbi.
  • Fenzy si pridržuje pravico, da lahko v času od potrditve prejema naročila do izdaje blaga, v primeru da želeno blago ni na voljo, ali da je v tem času prišlo do nepredvidenih težav, povezanih z dobavo, obvesti stranko o tem in takšno naročilo v skrajnem primeru tudi prekliče.
  • Blago bo dobavljeno z računom, ki služil kot davčni in tudi kot garancijski dokument. Na računu so specificirani vsi stroški v zvezi z nakupom in cena. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
  • Strošek pakiranja in dostave blaga po RS znaša 3,90 EUR.  
  • Pri naročilu izdelkov nad 50 EUR, je dostava brezplačna.
  • Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente). 

4.6 Načini plačila

Fenzy omogoča naslednje načine plačila:

  • s plačilno oziroma kreditno kartico (BA, Maestro, Eurocard/Mastercard, Visa),
  • s PayPal plačilom,
  • z nakazilom na račun upravitelja Fenzy.si – Inteko d.o.o. (na podlagi računa - samo na izrecno željo stranke),
  • s kodo dobroimetja,
  • z gotovino ob prevzemu

4.7 Možnost spremembe naročila

Vse želene spremembe v povezavi z oddanim naročilom lahko sporočite na E-mail naslov info@fenzy.si. Pri tem se bomo potrudili, da vam spremembo naročila omogočimo, vendar pa vam ne moremo zagotoviti, da bo urejanje že oddanega naročila tudi v resnici mogoče.

4.8 Odstop od pogodbe in vračilo izdelkov

Obrazec za menjavo

Obrazec za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov, obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot).  Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeto plačilo kupcu na njegov TRR ali na Paypal račun ampak le v primeru, ko je bilo plačilo kupca opravljeno z uporabo Paypal računa. 

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe bremenijo samo stroški vračila blaga, razen, če te stroške krije podjetje po predhodnem dogovoru ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek. Fenzy ne sprejema pošiljk z odkupnino.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov, obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot).  Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeto plačilo kupcu na njegov TRR ali na PayPal račun ampak le v primeru, ko je bilo plačilo kupca opravljeno z uporabo PayPal računa. 

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe bremenijo samo stroški vračila blaga, razen, če te stroške krije podjetje po predhodnem dogovoru ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek. Fenzy ne sprejema pošiljk z odkupnino.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.

Uporabniki vrnejo izdelke na naslov ponudnika:

Inteko d.o.o.
Ustje 86
5270 Ajdovščina
Slovenija

4.9 Stvarna napaka

Kupec lahko zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

V vsakem primeru ima potrošnik pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Blago, ki ga stranka reklamira, je potrebno poslati na naslov:

Inteko d.o.o.
Ustje 86
5270 Ajdovščina
Slovenija

4.10 Potek naročila z obveznostjo plačila

Naročilo poteka na sledeči način:

  1. Na spletni strani www.fenzy.si se v  zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se uporabniku (po kliku na ikono) prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini le-ta dodal v nakupovalno košarico.

  2. Uporabnik izdelke doda v nakupovalno košarico s klikom na gumb "Dodaj v košarico". Pred tem mora izbrati barvo in velikost izdelka.

  3. Uporabnik lahko nato nadaljuje s pregledom izdelkov in v nakupovalno košarico doda še dodatne izdelke.

  4. Uporabnik sproži nakupni proces s klikom na povezavo za košarico in nato na gumb "Na blagajno".

  5. Uporabniku se prikaže košarica z izdelki v košarici, kjer lahko izdelke odstrani, spremeni njihovo količino (z + ali -), velikost, barvo ali doda izdelke.

  6. Uporabnik Izpolni kontaktne podatke (ime, priimek, GSM, e-mail, naslov, poštna št.).

  7. V primeru, da želi uporabnik dostavo na drug naslov – izpolni polje "Želim dostavo na drug naslov", kamor vpiše (ime, priimek, naslov, poštna št.).

  8. Uporabnik Izbere način plačila.

  9. Uporabnik Vnese kodo za popust (če jo ima) in pritisne gumb "Uporabi".

  10. V zadnjem koraku uporabnik še enkrat pregleda podrobnosti naročila, vnese morebiten komentar k naročilu, se strinja s splošnimi pogoji in ga zaključi s klikom na gumb "Naročilo z obveznostjo plačila". V primeru pomanjkljivih podatkov, se uporabniku v polju z napako izpiše "obvezno polje" v rdeči barvi.

  11. Ko uporabnik klikne na gumb "Naročilo z obveznostjo plačila" sistem sprejme naročilo, ter uporabniku avtomatsko odpošlje elektronsko sporočilo - potrditev o sprejemu naročila, na uporabnikov posredovan elektronski naslov.

Uporabnik lahko želene izdelke naroči tudi po telefonu ali elektronski pošti.

4.11 Koda

  • koda za popust

koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Fenzy.si in je časovno omejena. Kodo dobite kot nov nakupovalec, prek e-obvestil, SMS obvestil ali drugih medijev. Koda je lahko izražena v obliki % popusta ali fiksnem znesku EUR. Kode za popust ni možno menjati za denar.

  • koda dobroimetja

koda dobroimetja je stranki izdana v primeru, ko stranka zahteva odstop od pogodbe in namesto vračila denarja na transakcijski račun izbere unikatno kodo dobroimetja v višini njenega nakupa oziroma dela nakupa. Stranka lahko kodo dobroimetja uporabi ob naslednjem nakupu ali več nakupih, če s prvim nakupom koda ni v celoti porabljena. Kodo dobroimetja se lahko menja za denar.

Kodo za popust ali kodo dobroimetja uporabite v nakupovalni košarici. V enem naročilu lahko uporabite le eno kodo za popust. Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila.

4.12 Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico,
  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka,
  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine,
  • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
  • obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnovo za davek).

Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • spreminja izbrani kraj dostave.
  • Pregleduje in potrjuje posamezne spremembe naročila. S končno potrditvijo kupec naročilo odda.
  • Fenzy pošlje potrditev o prejemu naročila na elektronski naslov kupca.

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika.

4.13 Omejitev odgovornosti

Fenzy se trudi po najboljših močeh zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub vsemu se lahko lastnosti izdelkov, cene ali roki dobave spremenijo, preden jih uspe popraviti na spletni strani. V takšnem primeru, bo kupec nemudoma obveščen in bo lahko sprejel nove pogoje, zamenjal izdelek ali odstopil od pogodbe.

Fenzy ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci spletne strani na socialna omrežja. Fenzy si pridržuje pravico, da izbriše iz svojega zidu na Facebook strani zapise, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Fenzy ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Fenzy si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Fenzy ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ne zagotavljamo točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.

V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in nas v razmerju z vami iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.

4.14 Pritožbe in spori

Fenzy spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@fenzy.si ali po klasični pošti na naslov:
Inteko d.o.o.
Ustje 86
5270 Ajdovščina
Slovenija

Fenzy mora v petih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Fenzy si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

4.15 Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Podjetje Inteko d.o.o. skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje Inteko d.o.o., ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Naj Bo nakupovanje zabava.

Zadnja sprememba: 03/07/2019

 

 

STRINJAM SE

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke).