Košarica0


Št. produktov: 0

Obljubljamo, da se bomo za vaše zadovoljstvo potrudili. Če z izdelkom niste zadovoljni, ga lahko vrnete v roku 15 dni od prejema. Plačate lahko po povzetju, preko sistema PayPal ali s kreditno kartico.

MENJAVE, REKLAMACIJE IN VRAČILA

Trudimo se, da bi za vas ustvarili najboljšo nakupovalno izkušnjo vendar se zavedamo, da včasih pride do situacije, ko vam artikel ne ustreza in ga morate zamenjati, vrniti ali reklamirati.

Naročilo lahko zamenjate, vrnete ali reklamirate v roku 14 dni od prejema paketa.

V primeru reklamacije ali menjave nas prosim obvestite na info@fenzy.si

V primeru menjave ali vračila artikla mora le-ta biti v takšnem stanju kot ste ga prejeli.
Artikel morate nenošen in neopran vrniti v originalni embalaži z vsemi pripadajočimi etiketami. V nasprotnem primeru si pridržujemo pravico, da v skladu z našimi pogoji poslovanja takšno vračilo zavrnemo.

Zaradi razlogov higienske in zdravstvene narave so omejena vračila naslednjih artiklov:

- Vračila uhanov ne sprejemamo
- Kopalke je mogoče vrniti le v primeru, ko zaščitna folija ni bila odstranjena.
- Čevlje se lahko pomeri samo v zaprtem prostoru

 

1. MENJAVA/VREDNOSTNI BON

1.1. MENJAVA

V kolikor prejet artikel ne ustreza vaši velikosti imate možnost artikel zamenjati za večjo/manjšo velikost ali za katerikoli drug artikel z naše spletne strani www.fenzy.si.

Artikel, ki ga želite zamenjati lahko vrnete najkasneje v roku 14 dni od prejema paketa.

V kolikor želite artikel zamenjati izpolnite Obrazec za menjavo, ga priložite v paket in pošljite na naslov:

INTEKO D.O.O. (FENZY)

MIRCE 14

5270 AJDOVŠČINA

SLOVENIJA

Nalepko z naslovom za vračilo paketa si lahko natisnete tukaj.

Več o naših pogojih poslovanja si lahko preberete v splošnih pogojih.

 

1.2. VREDNOSTNI BON

V kolikor vam prejet artikel ne ustreza in trenutno zanj ne želite prejeti zamenjave, lahko izberete opcijo bona v vrednosti vrnjenega artikla/artiklov, ki ga lahko izkoristite pri vašem naslednjem nakupu.

Za pridobitev vrednostnega bona izpolnite polje »Želim prejeti vrednostni bon« v Obrazcu za menjavo. Vrednostni bon boste prejeli preko elektronskega sporočila.
Paket pošljite na:

INTEKO D.O.O. (FENZY)

MIRCE 14

5270 AJDOVŠČINA

SLOVENIJA

Nalepko z naslovom za vračilo paketa si lahko natisnete tukaj.

Več o naših pogojih poslovanja si lahko preberete v splošnih pogojih.

 

2. REKLAMACIJA

V kolikor ste prejela napačen ali poškodovan artikel se vam opravičujemo. Vašo reklamacijo bomo rešili v najkrajšem možnem času.

V primeru, da ste prejela napačen artikel, prosim kontaktirajte našo podporo strankam na info@fenzy.si

V primeru, da ste prejela poškodovan artikel prosim posredujte slike poškodbe/napake artikla naši podpori strankam na info@fenzy.si


3. VRAČILO

V primeru, da vam vaše naročilo ne ustreza in se odločite za vračilo kupnine ga lahko vrnete na naš naslov preko katerekoli dostavne službe.

Stroškov poštnine vašega naročila na žalost NE krijemo, zato vam svetujemo, da izberete za vas najcenejšo dostavno opcijo z možnostjo sledenja paketa.

Za vrnjene artikle NE sprejemamo pošiljk z odkupnino.

Prosimo vas, da ne izberete storitve brez sledenja in si shranite dokazilo s sledilno številko paketa dokler vam ne povrnemo kupnine.

V kolikor vračate artikle iz dveh ali več različnih naročil na obrazec za vračilo obvezno napišite številko naročila vseh vrnjenih naročil.

Nalepko z naslovom za vračilo paketa si lahko natisnete tukaj.

Kupnino vam povrnemo v roku do 14 delovnih dni od prejema paketa v naše glavno skladišče v Sloveniji.

V kolikor ste plačali vaš paket s plačilom po povzetju ali kreditno kartico nam prosim na obrazec za vračilo, ki ga priložite paketu napišite točen IBAN račun (glejte primer IBAN-a spodaj) in podatke o lastniku računa (ime, priimek in naslov lastnika IBAN računa).

V primeru nepravilnega IBAN-a se lahko proces vračila kupnine podaljša.

Strošek bančne transakcije v primeru vračila kupnine krije podjetje Inteko d.o.o. in je za vas brezplačna.

V kolikor nam posredujete napačen IBAN se ob ponovnem nakazilu kupcu zaračunajo stroški ponovne transakcije (5€). Hvala za razumevanje.

Paket nam lahko vrnete na spodnji naslov:

INTEKO D.O.O. (FENZY)

MIRCE 14

5270 AJDOVŠČINA

SLOVENIJA


Prosimo vas, da si natančno preberete in izpolnite obrazec za vračilo paketa in ga priložite v paket.

Obrazec lahko snamete s strani TUKAJ.

Več o naših pogojih poslovanja si lahko preberete v splošnih pogojih.

STRINJAM SE

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke).